Oletko koskaan pettänyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sä olet kyllä kamala jankkaaja! Toivottavasti et ole semmoinen in real life... ;)
Siis AINA näitä ketjuja kaksosista tai pettämisestä. Tämäkin on varmaan jo sadas sun aloittama ketju samasta asiasta!

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
No meillä onki vähän erilainen elämäntilanne ;) Kyllä tässä iässä voi odottaakin muutaman kuukauden, etenkin, jos on neitsyt ;)

Mä 16-vuotiaana odotin parisen viikkoa ennenkuin menin sänkyyn poikaystävän kanssa, kauempaa ei maltettu odottaa... :whistle: :whistle:

No ihmiset on erilaisia =)

No mistä sä tommosessakaan tilanteessa tietäsit OIKEESTI mitä tekisit, jos et ole koskaan ollu semmosessa tilanteessa, että seurustelet, olette molemmat ihastunu ja yksinkertaisesti HALUTTAA? Kummankin puolelta siis...

Kyllä mä tiedän =) Tästä voin jopa sanoa, että tiedän..olen niin harkitsevainen tämänkaltaisissa asioissa, mutta en kerro enempää, menee jo liikaa mun henkilökohtaisen elämäni puolelle.

Katsotaan sitten uudemman, kun se tilaisuus seksiin tulee.

Kyllä mulle on jo tullut tilaisuuksia seksiin. Mutta hei ihan tosi, kyllä mä tiedän, etten menettäisi neitsyyttäni parin viikon seurustelun jälkeen, vaikka kuinka himottaisi..siihen liittyy niin monta juttua, hankkisin ensin pillerit, haluaisin tutustua rauhassa ja kunnolla jne. jne. Kyllä nyt ihminen tämmöisiä asioita voi valmiiksi tietää. Mä en halua menettää neitsyyttäni sellaiselle, jonka kanssa olen ollut vain vähän aikaa, mutta en tuomitse niitäkään, jotka niin tekevät...uskotte tai ette. Nämä on henkilökohtaisia päätöksiä. Myöskään en halua suudella ketään, kehen en ole ihastunut, tilaisuuksia on kyllä ollut ja paljon.

Eipä tuotakaan aina voi itse päättää, elämä ei mee niinku sä sen suunnittelet. Monet neitsyydet lähtee väkisin viemällä :wave: Mitäs sitten tehdään, kun ei raiskaajaakaan voi rakastaa :headwall:

Siis mä olen sitä mieltä, että ihminen voi tietää valmiiksi, ettei aio koskaan pettää, se on mun henkilökohtainen mielipide.

Mutta etenkin sen voi tietää valmiiksi, menettääkö neitsyytensä kahden viikon seurustelun jälkeen, mä en menettäisi, monestakin syystä ja piste. Muut tekee niinkuin tekee, mulla on oma tapani elää. Enpä ole vielä ennen törmännyt ihmiseen, joka ei usko, että mä haluan menettää neitsyyteni vasta seurusteltuani kohtalaisen PITKÄÄN :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Elikä jos tytsin joskus tuleva puoliso ei saa tytsiä tulemaan, emme petä emmekä jätä vaan korkealla moraalilla ostamme seksileluja, ellemme ole liian siveellisiä ja konservatiivisia moiseen irstailuun :laugh:

Ei jestas että menee niin hämäräksi koko juttu, ensin ollaan 100%sen varmoja että ei KOSKAAN ja sitten se onkin vain MINIMAALISEN pieni mahdollisuus.
Ehkä tytsin kannattaisi nyt mennä ja pohdiskella asia loppuun asti ihan itsekseen?

Ja kyllä, seksi voi olla kivaa ilman orkkuakin, mutta kyllä sen orkunkin siihen ihan mielellään vetäsee, kiitos :p Vaan kauanko tytsi jaksaisi odottaa, että saisi orkut miehensä kanssa ennen traagisia päätöksiä..?

Minen saanut mieheni kanssa ensimmäiseen 2vuoteen, vaikka seksi hyvää olikin/onkin. Vaan voi noita saanteja sitten kun se alkoi onnistua ;)

En aiokaan koskaan pettää, TIEDÄN sen...mutta jos ollaan ihan tarkkoja niin eihän elämästä voi oikeastaan mitään tietää varmasti, en tiedä, olenko olemassa, en tiedä, kuolenko jo huomenna, en tiedä, vaikka muuttuisin mieheksi vuoden päästä :whistle: Tämä on jo aikamoista saivartelua, mutta tätä tarkoitin, etten voi olla täysin 100% varma.

Puhe ei ole missään vaiheessa ollut siitä, oletko olemassa tai kuoletko huomenna, vaan siitä kun väität tietäväsi ettet tule KOSKAAN pettämään.
Ja koskaan on helvetin pitkä aika tietää varmasti sellaista asiaa, saati sitten mitään muutakaan.
Mutta tässähän on kyse nimenomaan PETTÄMISESTÄ, ei siitä milloin saatat lakata olemasta.

No minä tiedän, etten koskaan petä...ellei ihme tapahdu. Ja se ihme voi olla, vaikka sellainen, että joudun vakavaan onnettomuuteen, joka muuttaa persoonallisuuteni. Mutta noi on hyvin epätodennäköisiä tilanteita, joten ei siitä sen enempää.

Just just.. mä kuule petin ennen kuin jouduin onnettomuuteen, joka muutti persoonallisuuttani. Noita sun "ihmeitä" tapahtuu siis yllättävän helposti.

Silloin en voisi samalla tavalla syyttää siitä itseäni, jos onnettomuus olisi muuttanut persoonallisuuteni. Eikai kukaan osaa odottaa ton kaltaista onnettomuutta. Tällä persoonallisuudella en petä koskaan, piste. Luulisi, että on vain hyvä, jos en koskaan petä, olkaa iloisia, kun ihmisellä on periaatteita älkääkä vaivatko sillä päätänne.

Eli nyt sulla meni ihan ohi koko juttu. Sen yhden kerran mitä olen pettänyt teininä, tein ennen ko. onnettomuutta. Vaikka koskaan en sitä ennen aikonut pettää, enkä sen jälkeenkään. Paitsi että hups.. jälkeenpäin olin varatun miehen kanssa. Hmm.. ja hänen kanssaan sain esikoiseni ja elän edelleen kaikken näiden vuosien jälkeen. Enkä ole häntä pettänyt ja TIEDÄN etten petäkään, koska häneltä saan kaiken tarvitsemani. Sun kannattais palata tähän asiaan ja aiheeseen kun voit sanoa samoin, eli olet suhteessa joka on kestänyt alkuhuumien yli ja kohdannut jo arkensa. Ensin pitää kokea ja tehdä virheitä koska kukaan, et edes sinä, ole täydellinen.

Mutta tarkemmin ajateltuna et voi sinäkään vielä tietää, tuletko joskus pettämään nykyistäsi =) Tilanteet ja ihmiset muuttuu, teidän sanoja lainatakseni.

Tässä asiassa sulla ei ole kiistelyn paikkaa, ellet tiedä historiaa ja kaikkea mitä se pitää sisällään.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
No meillä onki vähän erilainen elämäntilanne ;) Kyllä tässä iässä voi odottaakin muutaman kuukauden, etenkin, jos on neitsyt ;)

Mä 16-vuotiaana odotin parisen viikkoa ennenkuin menin sänkyyn poikaystävän kanssa, kauempaa ei maltettu odottaa... :whistle: :whistle:

No ihmiset on erilaisia =)

No mistä sä tommosessakaan tilanteessa tietäsit OIKEESTI mitä tekisit, jos et ole koskaan ollu semmosessa tilanteessa, että seurustelet, olette molemmat ihastunu ja yksinkertaisesti HALUTTAA? Kummankin puolelta siis...

Kyllä mä tiedän =) Tästä voin jopa sanoa, että tiedän..olen niin harkitsevainen tämänkaltaisissa asioissa, mutta en kerro enempää, menee jo liikaa mun henkilökohtaisen elämäni puolelle.

Katsotaan sitten uudemman, kun se tilaisuus seksiin tulee.

Kyllä mulle on jo tullut tilaisuuksia seksiin. Mutta hei ihan tosi, kyllä mä tiedän, etten menettäisi neitsyyttäni parin viikon seurustelun jälkeen, vaikka kuinka himottaisi..siihen liittyy niin monta juttua, hankkisin ensin pillerit, haluaisin tutustua rauhassa ja kunnolla jne. jne. Kyllä nyt ihminen tämmöisiä asioita voi valmiiksi tietää. Mä en halua menettää neitsyyttäni sellaiselle, jonka kanssa olen ollut vain vähän aikaa, mutta en tuomitse niitäkään, jotka niin tekevät...uskotte tai ette. Nämä on henkilökohtaisia päätöksiä. Myöskään en halua suudella ketään, kehen en ole ihastunut, tilaisuuksia on kyllä ollut ja paljon.

Eipä tuotakaan aina voi itse päättää, elämä ei mee niinku sä sen suunnittelet. Monet neitsyydet lähtee väkisin viemällä :wave: Mitäs sitten tehdään, kun ei raiskaajaakaan voi rakastaa :headwall:

Tarkoitin, etten omalla päätöksellä en menetä tuolla tavalla neitsyyttäni...eikä mun mielestä raiskaus ole seksiä vaan väkivaltaa. Aika huono esimerkki, eihän se neitsyys silloin lähde mun omalla päätöksellä.

Siis mä olen sitä mieltä, että ihminen voi tietää valmiiksi, ettei aio koskaan pettää, se on mun henkilökohtainen mielipide.

Mutta etenkin sen voi tietää valmiiksi, menettääkö neitsyytensä kahden viikon seurustelun jälkeen, mä en menettäisi, monestakin syystä ja piste. Muut tekee niinkuin tekee, mulla on oma tapani elää. Enpä ole vielä ennen törmännyt ihmiseen, joka ei usko, että mä haluan menettää neitsyyteni vasta seurusteltuani kohtalaisen PITKÄÄN :whistle:

ihan jeesperiaate. toivottavasti löydät semmoisen miehen jolla on samat periaatteet. nämä tuntuu valitettavasti olevan harvassa tänä päivänä. voithan odottaa vaikka hääyöhön,mikäs siinä. mutta muista,jos erehdyt rakastumaan mieheen,jonka periaatteet poikkeavat omistasi, sinä et petä, mutta pidä varasi ettei hän petä sinua.
älä anna ymmärtää jos et ymmärrä antaa.

tytsi me TIEDÄMME 100% varmasti sen, että SINÄ TIEDÄT 100% varmaksi kaikki asiat! lopeta siis kiltti pieni tuo jankkaaminen tai VAIHDA EDES ARGUMENTTIA!

Onnea vaan miehen etsintään, en muuta voi sanoa :xmas: Tietysti joku jolla on uskonnollinen vakaumus, saattaa olla sun kanssa samaa mieltä tosta seksi-asiasta.
Mä en ymmärrä, miksi se neitsyyden menettäminen on niin hiton iso asia? Ja miksi se toisten uskollisuus/uskottomuus on niin iso asia...?

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Onnea vaan miehen etsintään, en muuta voi sanoa :xmas: Tietysti joku jolla on uskonnollinen vakaumus, saattaa olla sun kanssa samaa mieltä tosta seksi-asiasta.
Mä en ymmärrä, miksi se neitsyyden menettäminen on niin hiton iso asia? Ja miksi se toisten uskollisuus/uskottomuus on niin iso asia...?

Kelle on kelle ei...eikai se sun elämää haittaa, mitä MÄ ajattelen neitsyydestä? ;)

Mutta jos jätetään tuo neitsyysjuttu pois keskustelusta, se menee jo ohi aiheen. Mä en menetä neitsyyttäni ennen kuin olen pitkään seurustellut, en parin viikon seurustelun jälkeen...en ajattele niin, etteikö muut saisi/voisi menettää. Eniten tässä naurattaa se, että jotkut ei usko, että mä en tekis sitä 2 viikon seurustelun jälkeen :D Mut paremmin tuntevat ihmiset ei stten taas millään uskoisi, että menisin sen tekemään niin nopeasti :whistle: :whistle:

Mitenköhän sen kumppanin löytymisen kanssa tytsi käy.. hankalaksi menee..

Kerrot, että sänkyyn menet vasta pitkän harkinnan jälkeen ja kun ehkäisyt yms. kunnossa. Kuitenkin seksin pitäisi toimia tai jos et seksistä nauti, niin et suhdetta jatka. Sitten taas jätät rakastamasi henkilön, kun eikös se mennyt niin että menet sänkyyn vain jos rakastat. Mutta jos se seksi ei toimi, niin lopetat seurustelusuhteen. Niin ja mitä tä stä päättelemme. Korkea moraali on tytsin kohdalla sitä, että rakastutaan puolin ja toisin ja jos seksi ei toimi niin voidaan jättää. Kun kokeillahan ei voi... :whistle: *ei enää tajua tätä pyörrettä*

Ei kai se sua haittaa mitä mä ajattelen siitä mitä sä ajattelet? :xmas: Vinkkinä vaan, ei se tavara kulu vaikka sitä käyttäiskin ;)

Ei sekään pahaa tee, että menettää sen neitsyytensä vasta sellaiselle ihmiselle, josta välitää, jonka tuntee ja johon luottaa :) Nämä on jokaisen omia valintoja, annetaan kaikkien tehdä omat päätöksensä.

Alkuperäinen kirjoittaja melle:

Kerrot, että sänkyyn menet vasta pitkän harkinnan jälkeen ja kun ehkäisyt yms. kunnossa. Kuitenkin seksin pitäisi toimia tai jos et seksistä nauti, niin et suhdetta jatka. Sitten taas jätät rakastamasi henkilön, kun eikös se mennyt niin että menet sänkyyn vain jos rakastat. Mutta jos se seksi ei toimi, niin lopetat seurustelusuhteen. Niin ja mitä tä stä päättelemme. Korkea moraali on tytsin kohdalla sitä, että rakastutaan puolin ja toisin ja jos seksi ei toimi niin voidaan jättää. Kun kokeillahan ei voi... :whistle: *ei enää tajua tätä pyörrettä*

En ole sanonut, etten jatkaisi suhdetta :headwall: Äh, menen kohta sekaisin. Mutta sen voin sanoa, että sitä EN voi vielä tietää, miten tärkeää mulle tulee olemaan tuo seksistä nauttiminen..kyllä sitä varmasti nauttii seksistä, jos rakastaa sitä toista, sai orgasmeja tai ei :whistle:

Ei kai se sua haittaa mitä mä ajattelen siitä mitä sä ajattelet? :xmas: Vinkkinä vaan, ei se tavara kulu vaikka sitä käyttäiskin ;)

Ei sekään pahaa tee, että menettää sen neitsyytensä vasta sellaiselle ihmiselle, josta välitää, jonka tuntee ja johon luottaa :) Nämä on jokaisen omia valintoja, annetaan kaikkien tehdä omat päätöksensä.

näin sä sanot vaikka paasaat pettämisestä???

Alkuperäinen kirjoittaja melle:

En ole sanonut, etten jatkaisi suhdetta :headwall: Äh, menen kohta sekaisin. Mutta sen voin sanoa, että sitä EN voi vielä tietää, miten tärkeää mulle tulee olemaan tuo seksistä nauttiminen..kyllä sitä varmasti nauttii seksistä, jos rakastaa sitä toista, sai orgasmeja tai ei :whistle:

nyt repes.. sori... putoon tuolilta :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja noni:

näin sä sanot vaikka paasaat pettämisestä???

Pettäminen on väärin ja satuttaa muita. Mutta ketä se satuttaa vaikka menettäisin neitsyyteni myöhemmin? :whistle:

[quote="Sabira

Tuo kun sanoin, että mihin se raja vedetään että kuka on vapaa ja kuka ei...? Niin, tuntuu että joillain miehillä on itselläänkin se käsitys hämärtynyt että nyt ollaan varattuja eikä enää niin vapaita menemään ja tulemaan. Ja sitten ne jutut mitä puhutaan, ovat sen mukaisia... :whistle:
[/quote]

vastaus kysymykseen EN
Mutta tässä vaiheessa tulen ketjuun mukaan (eli en ole vielä lukenut muutamaa sataa tämän viestin jälkeen olevaa viestiä. Niinpä, juuri tuo juttu kuka on vapaa ja kuka ei, miten sen kukin määrittelee missä vaiheessa seurustelee ja on jollakin tapaa sidottu. sen verran olen nuorison juttuja kuunnellut että ei se sänkyynmeneminen välttämättä olekaan se seurustelun raja vaan sitä voi muutenkin, oliko se nyt "kaveripano" vai mikä mitä tällä palstallakin joskus sanoi. joku taas vuosikaudet voi seurusella ilman että mennään kädestäpitämistä ja hyvän yön suukkoa pidemmälle.
jos toinen osapuoli määrittelee nämä asiat eri tavallaan niin mites sitten????

Yhteistyössä