Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Voin tiivistää asian niin, että en ikinä aio pettää, jos voin sen takia menettää minulle rakkaan ihmisen. En aio seurustella koskaan ihmisen kanssa, jota en rakasta eli en näinollen voi pettää myöskään ihmistä, jota en rakasta.
Sasasin esimerkistä vielä...olen sitä mieltä, että sitä pettäjää pystyn ymmärtämään, en silti hyväksyä sitä. Kaikkia pettäjiä en edes kykene ymmärtämään.
Enää yksi kysymys, vannon nyt käsi sydämellä.
Eikö sitä ensin aleta tutustumisen jälkeen seurustella ja sitten rakastuta? Vai ajatteletko, että ensin rakastutaan tuntemattomaan ihmiseen?
Ensin tietysti kiinnostutaan/ihastutaan johonkin ja aletaan tutustua. Jos ihastus pysyy vahvana niin seurustelu jatkuu...rakkaus ja ihastus on tietysti eri asia, mutta niitä voi olla vaikea erottaa toisistaan. En siis petä TÄRKEÄÄ ihmistä, olin sitten ihastunut tai rakastunut.
Mistäs tiedät, kun et ole kokenut? Ei kuule aina mene noiden sun normien mukaan asiat, ei toi seurustelun alkaminenkaan. Huomaa, et joku tykkää lässyleffoista ja samanmoisista kirjoista