baari-illan jälkeen? Katotaans kuinka moni uskaltaa vastata myöntävästi, tiedän että täälläkin on muita kuin pyhimyksiä
Katsos kun on niitä päiviä, jolloin ranskalaiset ja nuggetit ovat parasta ruokaa ja lapsia pitää myös hemmotella videonkatselupäivällä! :saint:Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:40 heissulivei kirjoitti:No miten on päivä mennyt sitten krapulaisena kun olisi pitänyt reippaasti touhuta lasten kanssa?
Siis ihanko totta?Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:40 Fleur de la Cour kirjoitti:Olen ja monesti vieläpä.. yks uudenvuodenpäiväkin tehtiin molemmat miehen kanssa kuolemaa aamulla, mutta onneks maksulliselta kanavalta tuli Tommy&Jerry-maraton koko päivän ajan..
Jaa että kunnon äiti jättää sitten lapset hoitamatta? :\|Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:40 äiti kirjoitti:Ei ÄITI joka hoitaa lapsiaan rakkauvella ja terveellä tavalla ole mikään pyhimys.
Ei täällä kaikki äitit ole huonoja ja juoppoja vaikka joskus alkoa käyttävätkin.
Kunnon äiti ei hoida rapulassa lapsia.
Lapsi on niin arvokas asia että ansaitsee parempaa!
Ei vaan KUNNON äiti ei ota alkoa jos tietää että lapset täytyy hoitaa seuraavana päivänä!!!Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:43 mirena04 kirjoitti:\Jaa että kunnon äiti jättää sitten lapset hoitamatta? :\|Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:40 äiti kirjoitti:Ei ÄITI joka hoitaa lapsiaan rakkauvella ja terveellä tavalla ole mikään pyhimys.
Ei täällä kaikki äitit ole huonoja ja juoppoja vaikka joskus alkoa käyttävätkin.
No ollaan sitten surkeita äitejä ja hoidetaan lapsemme jopa kankkusessaAlkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:45 Elämänlähde kirjoitti:\Ei vaan KUNNON äiti ei ota alkoa jos tietää että lapset täytyy hoitaa seuraavana päivänä!!!Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:43 mirena04 kirjoitti:\Jaa että kunnon äiti jättää sitten lapset hoitamatta? :\|Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:40 äiti kirjoitti:Ei ÄITI joka hoitaa lapsiaan rakkauvella ja terveellä tavalla ole mikään pyhimys.
Sama täällä.Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:42 tyttö Tenonvarrelta kirjoitti:tänään viimeksi B)
No ihan totta.. ei mun lapsen päähän satu jos mulla on krapulajysäri.. yleensä me vedetään miehen kanssa patjat lattialle ja laitetaan lastenleffaa pyörimään, varsin mukavastikin siis voi viettää krapulapäivät.. sitä paitsi ne on yleensä pizzapäiviä..Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:42 äiti kirjoitti:\Siis ihanko totta?Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:40 Fleur de la Cour kirjoitti:Olen ja monesti vieläpä.. yks uudenvuodenpäiväkin tehtiin molemmat miehen kanssa kuolemaa aamulla, mutta onneks maksulliselta kanavalta tuli Tommy&Jerry-maraton koko päivän ajan..
Miten edes viittit tommosen ilmoittaa.
Mua hävettäs.