Oletko koskaan hoitanut krapulassa lapsiasi?

Ei ÄITI joka hoitaa lapsiaan rakkauvella ja terveellä tavalla ole mikään pyhimys.

Ei täällä kaikki äitit ole huonoja ja juoppoja vaikka joskus alkoa käyttävätkin.

Kunnon äiti ei hoida rapulassa lapsia.

Lapsi on niin arvokas asia että ansaitsee parempaa!

Fleur de la Cour
Olen ja monesti vieläpä.. yks uudenvuodenpäiväkin tehtiin molemmat miehen kanssa kuolemaa aamulla, mutta onneks maksulliselta kanavalta tuli Tommy&Jerry-maraton koko päivän ajan..

no miks en olis hoitanu? kyllähän nuo lapset kotona yleensä on ukon kaa ku oon baarissa illan ollu ja ovat olleet myös aamulla kotona. eli vastaus on että olen hoitanut, mitäs pahaa siinä on? pahempaahan se on jos lasten aikana kännää mut et jos on krapulassa niin eihän siinä ny mitään, ellei sit oo jo oksennus olo mut en yleensä juo niin paljon jos tiedän että lapset on aamulla myös kotona

En milloinkaan baari-illan jälkeen. :saint:

Mutta kerran konserttireissun ja joulunaikaan mummolassa yökyläilyn jälkeen.

Tosin molemmilla kerroilla yövyimme mummolassa ja apua oli aamusta alkaen, lähinnä vain tapani mukaan halailin vessanpyttyä.
:x

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:40 heissulivei kirjoitti:
No miten on päivä mennyt sitten krapulaisena kun olisi pitänyt reippaasti touhuta lasten kanssa? :whistle:
Katsos kun on niitä päiviä, jolloin ranskalaiset ja nuggetit ovat parasta ruokaa ja lapsia pitää myös hemmotella videonkatselupäivällä! :saint:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:40 Fleur de la Cour kirjoitti:
Olen ja monesti vieläpä.. yks uudenvuodenpäiväkin tehtiin molemmat miehen kanssa kuolemaa aamulla, mutta onneks maksulliselta kanavalta tuli Tommy&Jerry-maraton koko päivän ajan..
Siis ihanko totta?
Miten edes viittit tommosen ilmoittaa.
Mua hävettäs.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:40 äiti kirjoitti:
Ei ÄITI joka hoitaa lapsiaan rakkauvella ja terveellä tavalla ole mikään pyhimys.

Ei täällä kaikki äitit ole huonoja ja juoppoja vaikka joskus alkoa käyttävätkin.

Jaa että kunnon äiti jättää sitten lapset hoitamatta? :\|

Mulla ei ole krapulaa lähes tulkoon koskaan baari-illan jälkeen, koska en juo paljoa. Ja yleensä kun käyn baarissa niin lapset on mummolassa, harvoin käyn nin että mies hoitaisi ja jos tiedän että aamulla hoidan lapsia niin en juo paljoa tai sitten mies antaa nukkua pitempään. Omat vanhemmat olivat krapulassa usein ja ei ollut herkkua. :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:43 mirena04 kirjoitti:
\

Ei vaan KUNNON äiti ei ota alkoa jos tietää että lapset täytyy hoitaa seuraavana päivänä!!! :D :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:45 Elämänlähde kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:43 mirena04 kirjoitti:
\

Ei vaan KUNNON äiti ei ota alkoa jos tietää että lapset täytyy hoitaa seuraavana päivänä!!! :D :D
No ollaan sitten surkeita äitejä ja hoidetaan lapsemme jopa kankkusessa :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:42 tyttö Tenonvarrelta kirjoitti:
tänään viimeksi B)
Sama täällä.

Ja ohjelmassa oli ilmapallo leikkejä - äiti yleisönä, yhteistä kokkausta lasten kanssa. Äidin innokkaat pikkuapurit. :heart: Löhöämistä leffan parissa... Vietettiin laiskottelupäivää. Äiti vain väsynyt, pönttöä ei tullut kaulailtua.

Fleur de la Cour
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:42 äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:40 Fleur de la Cour kirjoitti:
Siis ihanko totta?
Miten edes viittit tommosen ilmoittaa.
Mua hävettäs.
No ihan totta.. ei mun lapsen päähän satu jos mulla on krapulajysäri.. yleensä me vedetään miehen kanssa patjat lattialle ja laitetaan lastenleffaa pyörimään, varsin mukavastikin siis voi viettää krapulapäivät.. sitä paitsi ne on yleensä pizzapäiviä..

Yhteistyössä