oletko koskaan harrastanut...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ilman rakkautta olen kyllä harrastanut mutta kyllä sitä aina jonkinlaisia tunteita on ollut partneria kohtaan. Vähintäänkin mielenkiintoa ja viehätystä =) Rakkausseksin olen kyllä kokenut aina laadultaan parhaaksi.

Taas näitä idioottimaisia kysymyksiä - varmasti jokainen vähänkin elämää elänyt on tuota tehnyt ja jos muuta väittää niin saahan sitä itselleen mitä vaan uskotella, vaikka tunteita yhden illan panossa :(

Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
Taas näitä idioottimaisia kysymyksiä - varmasti jokainen vähänkin elämää elänyt on tuota tehnyt ja jos muuta väittää niin saahan sitä itselleen mitä vaan uskotella, vaikka tunteita yhden illan panossa :(

Minä olen kyllä elämää elänyt mutta en silti ole harrastanut irtosuhteita. Ei niiden harrastaminen ole mikään normi

Alkuperäinen kirjoittaja vvv:

ei tämä ole tyhmä kysymys. ja vastauksena ap:n kysymykseen että valitettavasti olen.

olen harrastanut. joskus on ollut mahtavaa ja joskus taas sitten ei...
ja voin harrastaa vastaisuudessakin, jos sellainen tilanne sattuu, mutta sitten täytyy olla tosi spesiaali tilanne.

Yhteistyössä