Oletko kokeillut mäkikuismaa mielialaan? tai kuullut kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja ajankohtaista
  • Ensimmäinen viesti
ajankohtaista
oletko itse syönyt jotain makikuismavalmistetta? auttoiko? tai oletko kuullut kokemuksia esim tuttavalta?

tarvetta taitaisi olla kokeiluun. Ja ei ole mitään lääkityksiä käytössä jotka se sotkisi.
 
D3
Alkuperäinen kirjoittaja ajankohtaista:
oletko itse syönyt jotain makikuismavalmistetta? auttoiko? tai oletko kuullut kokemuksia esim tuttavalta?

tarvetta taitaisi olla kokeiluun. Ja ei ole mitään lääkityksiä käytössä jotka se sotkisi.
Mäkikuismasta en tiedä,mutta omegat ja D3 vitamiini auttaa. Käy Tiede- lehden keskustelupalstalla, lääketiede ja terveys.
 
Olen kuullut että toimii mutta ei kait saisi olla paljoa muita lääkkeitä samaan aikaan käytössä. Tämä kait karsinut mäkikuisman käyttäjiä..
Itse uskon, että b-vitamiinit, omega!!, d-vitamiini ja monivitamiini antaa jo hieman parempaa olotilaa, missä elimistö pääsee itsekin jo toimimaan.

Näitä ns. vaihtoehtohoitojahan on monia, jotka auttavat! Muita on esim. kukkatipat (Bachin, Uskomatonta, mutta todella toimivat!!!), reikihoito, vyöhyketerapia tai moderni vyöhyketerapia.. jne..
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja äitylix:
Olen kuullut että toimii mutta ei kait saisi olla paljoa muita lääkkeitä samaan aikaan käytössä. Tämä kait karsinut mäkikuisman käyttäjiä..
Itse uskon, että b-vitamiinit, omega!!, d-vitamiini ja monivitamiini antaa jo hieman parempaa olotilaa, missä elimistö pääsee itsekin jo toimimaan.

Näitä ns. vaihtoehtohoitojahan on monia, jotka auttavat! Muita on esim. kukkatipat (Bachin, Uskomatonta, mutta todella toimivat!!!), reikihoito, vyöhyketerapia tai moderni vyöhyketerapia.. jne..
kerro lisää noista kukkatipoista? :) tai onko linkkiä?
 
Liekki
Teininä äitee syötti mäkikuismaa kun olin masis. Samalla kaikenlaista muuta vitamiinia ja kasvupalikkatarvikkeita nuorelle aikuiselle. Ja kyllä voin sanoo et autto. Ei tehny mieli juosta seinää päin enää :D

Jännitykseen ja semmoseen yleiseen hyvinvointiin liittyen kääntyisin homeopaatin pakeille. Kävin itse vastaanotolla tunnin mittasella kartotuksella ja sain kaikenlaista mukaan. Vaivojani olivat unettomuus, makeanhimo, alakuloisuus, huono stressinsieto sunmuut jotka toki liittyivät vahvasti sen hetkiseen vaikeaan elämäntilanteeseen. Kun sai kropan kuntoon niin alko tossa pollassakin kirkastumaan. Koen että hoidosta oli apua ja on edelleen, kun jatkan vielä vuodenkin päästä. En ihan samoilla aineilla mutta kuitenkin. :)
 

Yhteistyössä