Oletko kertonut miehellesi...

24.09.2005
357
0
16
Eilen juteltiin miehen kanssa hiukan henkeviä. Juteltiin kaikesta;lapsista, mun töihin paluusta, koulusta ja hänen työstään ja harrastuksista. Puhuttiin myös siitä kuinka ihania nuo meidän3 tytärtä on ja lapsilukumme on täynnä.
Sanoin siinä sitten että" poika olisi siinä mielessä ihana vielä saada koska sinä olet niin ihana isä ja olisi myös ihana isänmalli pojalle" Usein olen noin ajatellut, mutta nyt vasta sanoin sen ääneen.
Tänään mies tuli lenkiltä ja sanoi:"Mietin sun sanojasi ja ai että kun ne tuntuu vieläkin niin hyvältä. :heart:
Ehkä olisi hiukan useammin syytä kehua omaakin miestä, koska aihetta tosiaankin on :ashamed:

Juu, samaa aina välillä miettinyt ku useimmiten tulee vaa marmatettua milloin mistäkin.. Olen silloin tällöin sanonut, mutta liian harvoin.. Ei me kyllä muutenkaan kaikkia "itsestään selvyyksiä" ääneen sanota, kyllä se tiedetään..

Kehut tuntuu aina mukavilta ja hienoa, että kerroit miehellesi, kuinka ihana isä hän on. Varmaan miehesi muistaa sen vielä pitkään :heart:
Eiköhän WonderlandinLissu ja muut tytöt sovita, että kehutaan miehiämme jatkossa hiukan useamminkin.

Kuumimmat

Yhteistyössä