Oletko kade näistä rinnoista ja pepusta:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole kateellinen... oma takamus on sata kertaa paremman näköinen ja tissit on luonnostaan pyöreet ja kauniit, hänellä taisi olla ennen jotain vallan muuta.. ja silikonit.. no niistä en osaa olla yhtään kateellinen, sellaisethan jokainen voisi ottaa... Mielestäni tämä leikkaus ei ole edes kovin onnistunut, nännit varsinkin ovat luonnottomat.

Sori vaan, mutta toi kroppa on aika kamala, minusta. Tissit näyttää siltä kuin itsellä synnärillä, täynnä maitoa ja muhkuraiset, siitä on erotiikka kaukana. Muuten on liian tukeva ja löysä mun makuun.

No en tiää on tuo Minna kauniimpi kuin minä mutta en kateellinen ole =) itse olen kyllä hoikempi kuin hän...tissit ovat sellaiset riiputissit millä on imetetty kaksi ihanaa poikaa

no en, kävin juuri launtaina liivikaupassa ja kauhukseni kokoni muuttui 80D:stä 75F:ksi, et löytyy noita rintoja muiltakin. Pyllynikin on uhkea, reiteni kauniimmat (jopa tsellujen kanssa) :)

Ainakin tuon kuvan "BB-Minna 5" perusteella
http://www.hymy.fi/kuvat-ja-videot/silmanruokaa/bb-minna-5
kaivosmiesten tyky-toiminta on selvästi tuottanut tulosta miesten työviiihtyvyyden kehittämisessä....siitä voisin jopa olla kateellinen.

Yhteistyössä