Oletko "julkkis"? Eli missä olet esiintynyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bongari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lisäksi olen esiintynyt laivalla ulosmenoaulassa, laulanut ja tanssahdellut. Minua ei kyllä varsinaisesti pyydetty esiintymään:rolleyes: halusin vaan näyttää muulle matkustajaväelle, kuinka viehttävä osaankaan olla. Tästä on tosin jo vuosia aikaa, ja toivon ettei sitä kukaan tallentanut minkäänlaisella kameralla,:whistle:

Mä olin vielä ihan ite askarrellut sille sellasen kortin, mihin oli leikattu kansipuolelle iso sydän. :D Mulla oli palavia tunteita sitä kohtaan. :D

Voi ei! Samanlaisia faneja ollaan taidettu olla. Mä aloin itkemään kun tapasin sen ja pääsin yhteiskuvaan. Samoin tuli itku kun se lähti. :laugh: :heart:
Huoneen seinä oli lähes tapetoitu Toni-julisteilla... :whistle:

Lisäksi olen esiintynyt laivalla ulosmenoaulassa, laulanut ja tanssahdellut. Minua ei kyllä varsinaisesti pyydetty esiintymään:rolleyes: halusin vaan näyttää muulle matkustajaväelle, kuinka viehttävä osaankaan olla. Tästä on tosin jo vuosia aikaa, ja toivon ettei sitä kukaan tallentanut minkäänlaisella kameralla,:whistle:

:laugh:

Kymppiuutisissa oon ollu rääkymässä, kakarana oon ollu tarhan kautta telkkarissa ja sit kun samasta tarhasta oli lehdes juttua ni mä pääsin siihen kuvaan :D Ja sit musta on ollu juttu yhdessä lehdessä.

En enkä haluaisi! Olen kyllä ollut lehtihaastatteluissa yms pientä, mutten ole julkkis edes lainausmerkeissä. Ulkomailla asuessani tuli sain vähän käsitystä minkälaista olisi olla julkkis, koska suomalaisuuteni vuoksi sain aivan liian paljon huomiota. En jaksa siitä sen enempää selittää, mutta sellainen huomio oli minulle ahdistavaa.

Mäkin oon muuten ollut tarhan kautta jossain lehdessä. Se oli sitä aikaa, kun kopiokoneet olivat uusinta uutta ja tosi kuumaa kamaa. Mä poseeraan siinä lehtikuvassa kopiokoneen vierellä jumppatossu kädessä ja kuvateksi menee jotenkin "tyttö kokeili, voiko omasta jumppatossustaan ottaa kopiota" ym. Et silleen.

Telkkarissa 3 kertaa, en tosin dokumentin aiheena tms vaan sattumalta.

Lehdessä 3 kertaa myös. Turun Sanomissa lapsena, ja kahdessa lehdessä aikuisiässä. Toisen lehtijutun aiheena oli mun tissit ;)

En ole julkkis todellakaan, mutta muutama vuosi sitten olen laulanut bändissä joka oli/on pk-seudulla tietyissä piireissä melko tunnettu, vieläkin studiossa käyn heille taustoja levyille laulelemassa. Heidän kanssaan tuli keikkailtua noin 20 krt/vuosi, muutama isompikin tapahtuma.

Lisäksi olen esiintynyt aika paljon, keikkoja varmaan noin parisataa takana, mutta kaikki muut bändit joissa vaikutan/olen vaikuttanut, ovat ns. nimettömiä bändejä, ainakin vielä. :cool:

Olen ollut radiojuontajana joitakin vuosia sitten sekä esiintynyt televisiossa pari kertaa ja ollut n. 25 kertaa lehdessä, jotka on käsitelleet mua tai mun tekemisiä.

Mua on vaikeaa saada kameran linssin etupuolelle, mutta jokunen pirun uutiskamera on päässyt yllättämään. Oon myös yhdessä leffassa näkynyt n. 2 sekunnin ajan. Mun nimi sen sijaan vilahtelee välillä lehdissä ja vähän muuallakin. Kaikesta mun kuvaamisesta mä kyllä aina kieltäydyn vaikka monesti miehen takia kysytäänkin.

Tein muutaman radio-ohjelman paikallisradioon joskus kauan sitten. Paikallistelevisiossa ja tv7 on näytetty yhtä lyhytelokuvaa, jossa olen yksi kolmesta näyttelijästä. Kaikkea sitä on nuorena tullut kokeiltua..

Laulamassa ja soittamassa olen ollut satojen ihmisten edessä muutamankin kerran.

Eipä näiden esiintymisten perusteella kukaan minua voisi tunnistaa ainakaan täällä palstalla ja esiintymiset ovat tuskin jääneet erityisen ikimuistoisina kovin monen minulle ennestään vieraan ihmisen mieleen. Se siitä "julkkiksena" olosta. ;)

Yhteistyössä