Oletko "julkkis"? Eli missä olet esiintynyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bongari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis vilaukselta vaan telkun loppukevennyksissä ja yhessä pikku kakkosen ohjelmassa pari sekkaa. Lehdissä olen ollut mutta ihan harrastuksen myötä tullut lärvi sinne. En ole julkkis.

Mielestäni julkinen esiintyminen noissa medioissa ei vielä tee kenestäkään julkkista.
Ne ovat vain julkisia esiintymisiä, joita useimmat kyllä tekevät jonkin asian tiimoilta elämänsä varrella.
Julkkis sen sijaan on ihminen joka saa elantonsa julkisuudesta.
Vai?

Olen ollut televisiossa kaksi kertaa. Joskaan kumpikaan ohjelma ei kertonut minusta, vaan olin paikalla kuvauhetkellä. Ja tulin kuvatuksi, mutta en omasta pyrkimyksestäni. Yhdessä lehdessä on kerran ollut kuva minusta ja pari haasteltua sanaa, varsinaisesti juttu käsitteli ystävääni.
Toisen kerran minua on kuvattu lehdessä yhdellä lauseella. Sekin käsitteli silloista ystävääni. Minut kuvattiin vaiteliaaksi tytöksi, joka ei halunnut kasvojaan eikä sanojaan lehteen.

Niin ja en todellakaan ole julkkis, enkä haluaisikaan olla.

- minusta on tehty juttu televisioon
- olen ja olen ollut mainoksissa eri medioissa (parhaillaankin)
- minusta on tehty juttu lehteen

en silti ole minkään sortin julkkkis. ihan hassu ajatus.

Tuollaisessa minäkin olen ollut. Tai siis blogini. Löytyy netistä se juttu jostain vieläkin. :)
Ja muutkin ekan luettelemat kohdat osuivat, mutta en silti miellä itseäni julkkikseksi.

En minäkään näillä perustein miellä itteeni mitenkään päin julkkikseksi enkä ees tuota äijää vaikka sillä noita esiintymisiä on ties kuin paljo. Mut ehkä just siksi ap oliki laittanu julkkis -sanan heittomerkkeihin :)

Olen julkkis ihan todistetusti. Lukekaa vaikka uusimmasta Kaksplussasta. Nih!

Noin niinkuin muutoin, en ole julkkis, mutta olen ollut useammassa lehdessä jonka tiimoilta olen kyllä tunnistettavissa.

Yhteistyössä