Oletko joutunut soittamaan myrkytystietokeskukseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo kerran.. Poika söi joskus tobleronea folioineen päivineen.. Hussilla on nettisivut missä on aakkosjärjestyksessä kysytyimmät myrkytyksen aiheuttajat, sieltä mä olen lueskellu ihan mielenkiinnosta vaikkei ole ollu nyt tarvettakaan.

meidän 8kk söi vaalimainosta,siis paperinpalan ehti nielaista. harmitti.
no se ei onneksi ollut vaarallista kun paperi oli sellaista joka liukeni syljestä niin painomuste ei ole myrkyllistä sellaisessa määrässä sanoi puhelimeen vastannut.

Olen. Poika pari vuotiaana maisto hajuvettä, en tiiä kuinka paljon ehti sitä juoda (tuskin kauheesti...) ja mistäs sitä tietää mitä se voi tehdä... No, ainut vaara kuulemma ois ollut että tulee juovuksiin... Viime viikolla soitin viimeks, kun katos kolme Burana 600, ihan siltä varoilta soitin jos tuo kaksi vuotias ois ne nielassu.

Joo oon soittanut kun isomummulassa heräs epäily että 1 papan lääkkeistä oli hävinnnyt! Mutta ei poika kuitenkaan ilmeisesti ollut ottanut, koska ei tullut mitään oireita. Sydänlääke oli kyseeessä ja säikähdin aivan sairaasti!

Alkuperäinen kirjoittaja Batseba:
juu. poika söi mun ehkäisypillereitä 10kpl. sieltä sanottiin vaan ettei sellainen määrä ole vielä vaarallinen.

Mun esikoinen oli syöny kans mun ehkäsypillerit (kaks laattaa) ja mulle sanottiin,että kerta-annoksena ei tee yhtään mitään...

Sitte samainen esikoinen oli löytäny mun äidin kilpirauhaslääkkeet ja tehny niistä sitten santaruokaa,siitäkin soitettiin, kun ei siitä tolkkua saanu oliko se niitä syöny vai ei...

Ja samaisesta lapsesta on jouduttu kerran soittamaan kun oli avannu jonkun isänsä hartsipurkin ja ilmeisesti pyyhkässy sitä huuliin... sillon mentiinki lääkäriin ja kovaa ja lääkärisetä totesi,että ei tämä neiti tässä hymyilis, jos hän olis sitä juonu.

Että tämmöset soitot olen tehny....

Juu. Esikoinen otti huikat huuhteluainepullosta. Tuskin nieli sitä mutta soitinpa kuitenkin. Ja siellä sanottiin että huuhteluaine ei ole syövyttävää eikä myrkyllistä, niin sitä saa juoda jos vain maistuu. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
meidän 8kk söi vaalimainosta,siis paperinpalan ehti nielaista. harmitti.
no se ei onneksi ollut vaarallista kun paperi oli sellaista joka liukeni syljestä niin painomuste ei ole myrkyllistä sellaisessa määrässä sanoi puhelimeen vastannut.

aika näyttää imeytykö vaalimainoksen sanoma??? oliko oikee puolue?

Isoveli sanoi pikkusiskon syöneen kielon marjoja, olivat n.reilu 1 ja 3 v.silloin joten ei oltu varmoja oliko näin tapahtunut oikeesti, soitinpa myrkytyskeskukseen ja käytiin likan kanssa nauttimassa sairaalassa lääkehiiltä, sottaista puuhaa

Yhteistyössä