oletko joutunut keskustelemaan täällä "säpäle harmaan" kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulituksen uhri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, ei ole ehkä minulla kaikki muumit laaksossa, mutta onko nyt tervettä enää tämäkään. Tehdä haukkuma-aloitus säpäleestä, esiintyä keskusteluissa säpäleenä ja epäillä kanssakeskustelijoita säpäleeksi. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30850343:
Joo, ei ole ehkä minulla kaikki muumit laaksossa, mutta onko nyt tervettä enää tämäkään. Tehdä haukkuma-aloitus säpäleestä, esiintyä keskusteluissa säpäleenä ja epäillä kanssakeskustelijoita säpäleeksi. :laugh:

Et taida olla oikea säpäle harmaana!

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30850343:

Nautit kumminkin, tätähän alitajuisesti olet oudolla logiikallasi ajanut takaa.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;30850423:
Vai voisiko olla, että minusta keskustelu ja vänkääminen nyt vain on hauskaa? Mutta eihän se niin voi olla. Ei kai kukaan tule keskustelupalstalle keskustelemaan. Sehän on ihan älytön ajatus.

Kuka sä olet?

[QUOTE="...";30850491]Kuka sä olet?[/QUOTE]

Olen ihan ainoa alkuperäinen säpäle. Kun en ole pitkään aikaan jaksanut kirjautua, olen käyttänyt jo kauan nimimerkkiä säpäle harmaana. Nyt näköjään joku esiintyy minuna, joten pitänee siirtyä tähän mustaan nimimerkkiin. Olen siis se henkilö, josta tämä aloituskin tehtiin ja olen tässä ketjussa kirjoitellut myös harmaana, mutta esimerkiksi nuo youtube-linkit ja muutamat muutkin kommentit ovat jonkun muun, kuin minun.

Jos jollekin on vielä epäselvää, niin tuo "harmaana" tarkoittaa tällä palstalla sitä, ettei ole kirjautunut tunnuksilla sisään.

[QUOTE="jen";30850566]Siis säpälehän on niitä harvoja fiksuja tyyppejä täällä. Ei niele kaikkea purematta, puuttuu naurettavuuksiin ja selkeisiin epäkohtiin, ei oo sellainen aivoton kana joita suurin osa täällä tuntuu olevan.[/QUOTE]

Jos vastakeskustelijalta pitää jatkuvasti kysellä "missä olen näin kirjottanut?" niin sillon hän ei keskustele fiksusti vaan keksii päästänsä asioita mitä toinen ei ole edes kirjottanut. Näihin itse keksimiin faktoihin hän alkaa perustaa koko keskustelua ja loppujen lopuksi hän keskustelee itsensä kanssa, koska alkuperäinen kirjottaja ei enää edes ymmärrä mitä helvettiä se edes kirjottelee.
Jos hänet koittaa pitää väkisin siinä alkuperäisessä asiassa ja ei hyväksy näitä hänen keksimiään asioita, joutuu siinä vääntämään rautalankaa kädet verellä, hän kun ei ymmärrä mitä hänelle kirjottaa. Hän vaan näkee sitä omaa harhaa.

• Tykkää
Reactions: päätön
Jos vastakeskustelijalta pitää jatkuvasti kysellä "missä olen näin kirjottanut?" niin sillon hän ei keskustele fiksusti vaan keksii päästänsä asioita mitä toinen ei ole edes kirjottanut. Näihin itse keksimiin faktoihin hän alkaa perustaa koko keskustelua ja loppujen lopuksi hän keskustelee itsensä kanssa, koska alkuperäinen kirjottaja ei enää edes ymmärrä mitä helvettiä se edes kirjottelee.
Jos hänet koittaa pitää väkisin siinä alkuperäisessä asiassa ja ei hyväksy näitä hänen keksimiään asioita, joutuu siinä vääntämään rautalankaa kädet verellä, hän kun ei ymmärrä mitä hänelle kirjottaa. Hän vaan näkee sitä omaa harhaa.

Juuri näin.
Kyllä on asiallisuus kaukana säpäleestä. Mielestäni hänen täytyy olla joko oikeasti häiriintynyt, jos uskoo ne jutut mitä keksii toisten kirjotuksista, tai sitten hän on häirikkö, eli huvikseen pilaa toisten sanomiset ja pikkuhiljaa koko ketjun. :(

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;30850502:
Olen ihan ainoa alkuperäinen säpäle. Kun en ole pitkään aikaan jaksanut kirjautua, olen käyttänyt jo kauan nimimerkkiä säpäle harmaana. Nyt näköjään joku esiintyy minuna, joten pitänee siirtyä tähän mustaan nimimerkkiin. Olen siis se henkilö, josta tämä aloituskin tehtiin ja olen tässä ketjussa kirjoitellut myös harmaana, mutta esimerkiksi nuo youtube-linkit ja muutamat muutkin kommentit ovat jonkun muun, kuin minun.

Jos jollekin on vielä epäselvää, niin tuo "harmaana" tarkoittaa tällä palstalla sitä, ettei ole kirjautunut tunnuksilla sisään.

Mä en ole ikinä ymmärtänyt mitä jaksamista siinä kirjautumisessa on.

Höpöhöpö. Vain itse nikiä vaihteleavat keksivät tuollaisia juttuja.

voi kauhia, voiko täällä kirjotella monella nimellä, ihan kamalaa.
itelläni kolme mustaa nikkiä mutta yleensä tulee enää harmailtua, koska täällä ei oikeasti kannata profilkoitua eikä varsinkaan erehtyä kertomaan mitään henk.kohtasta. Muuten siitä mustana kirjottamisesta tulee aikas mahotonta jos haluais vaan osallistua keskusteluun.