Oletko joskus möläytellyt jotain sopimatonta? Mitä möläytystä kadut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 901
19 186
113
En tarkoita mitään tarkkaan harkittua ilkeilyä tai pitkällistä mielipidettä, vaan tilanteeseen sopimatonta lausahdusta.

Tuli tämmöinen aihe mieleen kun juttelin eilen yhden vanhemman naisihmisen kanssa, ja hän jotenkin ei innostunut siitä kun rupesin puhumaan paikallisesta vanhainkodista (en toivottanut kuitenkaan häntä sinne). Mukava keskustelu päättyi hiljaisuuteen josta yritin johdatella keskustelua kuiville.

Itselläni oli nuorena näitä paljon...ikäviä ja hauskoja. Kerron vähän hauskemman:

Meillä oli yhteen aikaan kaveriporukka, jossa erään naisen mies, vaikkapa Pate, oli samanniminen toisen seurueeseen kuuluvan kaverin (vaikka Pirjo) Pate-koiran kanssa.
Olin sitten tämän Paten ja tämän vaimonsa luona kylässä, vaimo kysyi kahvipöydässä että "Niin että vieläkös sillä Pirjolla on niitä koiria?" No mä rupesin kertomaan että "Juu, sillä on se Pate, siis se pitkäkarvainen" ja huomasin että emäntää alkoi naurattaa. Muistin vasta siinä että pöydän ääressä istuu samanniminen mies...

Viimeksi muokattu:
Joo! Ajat sitten yks tuttu oli juuri saanut vauvan, näin hänet sitten baarissa. Siis synnytyksestä ei todellakaan ollut kauaa. Siinä sitten pienissä menin hälle juttelemaan, ja aloin ääneen ihmettelemään, että "mitäs sä täällä teet? Koska sä meinaan saat sen vauvan? " ja kattelin hänen vattaa.. liukenin aika vauhdilla paikalta, kun hän muistutti että sai sen jo.

Mä joskus katselin mun kaverin kanssa sen lomakuvia ja nauroin yhdelle kuvalle, jossa on kaverini ja hänen takanaan nainen, joka näyttää siltä, että ei kuulu kaverini lomaseurueeseen ja sanoin sitten, että "Aika karun näkönen mummeli tossa sun takana". Kaveri totesi sen karun mummelin sitten olevan sen täti. :)

• Tykkää
Reactions: Echo
Mä olen n. 4 kertaa saanut raskausonnitteluja vaikkei vauvaa ole ollut tulossa...itseäni ei niin ole haitannut kun lihon ekana mahan kohdalta, mutta on harmittanut nähdä se toisen nolostuminen kun on huomannut että se olikin vaan läskiä...

Ajeltiin mun kaverin kanssa mun lapsuusmaisemissa, n. kilsan päässä mun kotitalosta on meille kuuluva vanha, ränsistynyt piha-alue jota on hiljakseen purettu meidän toimesta. Kaverini hihkaisi ohi ajaessamme että "Täähän on kuin Venäjällä"! En kertonut ketkä sen omisti...

Alkuperäinen kirjoittaja mä olen sanonut;29256403:
sokealle eräästä vaatteesta kato mitkä värit.:(

Auts. Mutta olen kuullut että sokeat on aika tottuneita tuommoisiin kommentteihin, tai lähtötoivotukseen "katellaan".

liftari kysyi paperia että saisi kuivata sateen kastelemaa naamaansa, kerroin missä paperia on ja varottelin että ei käytä päällimmäistä kerrosta ettei naama mustu. likka vaan oli lähes patamusta iholtaan. :ashamed:

• Tykkää
15 vuotiaana leirillä sanoin yhdelle pojalle, että näyttää ihan jääkiekkoilijalta. Hän siitä silminnähden innostui ja kysyi kuinka niin. Ennenkuin tajusinkaan minne olin itseni hankkinut sanoin ihan rehellisesti, että kun sä oot vähän niinkun hakatun näkönen. (mun silmiin se kaveri näytti tosiaan romuluiselta ja nenäkin vinolta..)
Mutta ylläripylläri: poika ei ilahtunut!

• Tykkää
[QUOTE="Hilja";29256529]Uskovaiselle päivittelin vahingossa ''herran jumala!'' Nolotti.[/QUOTE]

Provo olet, mutta jos et ole, niin luuletko että kukaan uskova tuosta hikeentyy?

Yhteistyössä