Oletko jo tuhlannut lapsilisät????

  • Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
Mä kävin eilen viikottaisella shoppaus-reissullani, joten eiköhän ne aika tarkkaan menny...Ruokaan 130 euroa, vähän seppälään ja sit yhdet kengät huusi mulle kun kuljin hyllyn ohi...ja ne oli sitäpaitsi aika kalliit :snotty: 45 euroa, vaikka oli tarjouksessa...
 
vieras
Lapsilisät maksetaan yleensä kuukauden 26. päivänä.Jos maksupäivä on pyhäpäivä, joulu- tai juhannusaatto, arkilauantai taikka pyhäpäivän jälkeinen arkipäivä, lapsilisät maksetaan näitä päiviä edeltävänä pankkien aukiolopäivänä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lapsilisät maksetaan yleensä kuukauden 26. päivänä.Jos maksupäivä on pyhäpäivä, joulu- tai juhannusaatto, arkilauantai taikka pyhäpäivän jälkeinen arkipäivä, lapsilisät maksetaan näitä päiviä edeltävänä pankkien aukiolopäivänä.
http://www.stm.fi/Resource.phx/publishing/documents/2752/index.htx

 
äippäx2
Kaik on mennynnä...valtion maksamat ruhtinaalliset etuudet ei kauaa mun tilillä mätäne =).

Ja oispa ihanaa kun joku kaunis päivä meidänkin lasten lapsilisät menisi suoraan osakerahastoon tai säästötileille kasvamaan korkoa ja sitten 18 vee pääsisivät ne tuhlaamaan bemareihin sun muihin poikien juttuihin ;).
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäx2:
Kaik on mennynnä...valtion maksamat ruhtinaalliset etuudet ei kauaa mun tilillä mätäne =).

Ja oispa ihanaa kun joku kaunis päivä meidänkin lasten lapsilisät menisi suoraan osakerahastoon tai säästötileille kasvamaan korkoa ja sitten 18 vee pääsisivät ne tuhlaamaan bemareihin sun muihin poikien juttuihin ;).
Meillä onneks on semmoset ehdot molemmilla että varojen nostoon tarvitaan myös joko mun tai miehen suostumus niin voidaan lapsen kanssa yhessä sopia mihin rahat laitetaan, niitä kuitenkin kertyy useempi kymmenentuhatta euroa, niin olisi aika hurjaa jos 18v sellaisen summan käteensä saisi :eek:
Tiedän kyllä omasta nuoruudestani muutaman sellaisen tapauksen ja huhhu mitä rahan käyttöä!
 

Yhteistyössä