Oletko järkänny polttareita? mikä oli summa ja mitä sillä sai?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
lisäkysymys et paljonko polttarit sais maksaa ja mitä siihen summaan tulisi sisältyä?

tää sai kimmokkeen noista polttarikeskusteluista.

Yhdet polttarit maksoi 50e/hlö siihen sisätly, ruoka, juomia, automatkat lahti-hki-lahti, lippu keikalle, ja keilaus nii ja ratsastus

toiset polttarit tuli maksamaan sellanen 20e ja sillä käytiin keilaamas, ratsastamassa, oli ruuat jne..

kolmannet polttarit ei tullu maksamaan edes tuota vaan oli ruokaa, saunaa, juomaa, baaria ja minigolfausta. Ei meit ollu kyl kun 5

Nää tulevat polttarit maksaa 20e/nuppi ja osallistujia on 11. on ruokaa, karaokee, juomia, pelaamista ja polttarikalujen ohjelma. Lopuilla rahoilla jos jää niin käydään ostamassa hemmottelutavarat hääparin makkariin.

polttarit joihin olen osallistunu niin yleensä on maksanu 50 eur per nassu, siellä onkin sitten ollu stripparia, seikkailurataa, ratsastusta tai mitä nyt milloinkin kaaso on keksiny järkätä. Kun on ollu tilataksit ym niin maksaahan ne.. ja hotelliyöt jne.
Vaikka kyllä pienelläkin budjetilla saa kivoja kekkereitä aikaseksi.
=)

mitä enemmän porukkaa niin sitä halvemmalla pääsee.itse olen ollut polttareissa jossa on 5-7 kaveria ja sitten kun on tilattuna saunaa,aktiviteettia,morsiammen hemmottelua esim.hieronta,syömistä,juomista niin ei 20 riitä

Polttarit jotka järkkäsin, kaikilta 15euroa, eli 9:ltä ihmiseltä.. Sillä saatiin kaikillle piknikruokaa(patonkia,nakkia,lihapullia,dippiä,yks kuohari..jo jtn muuta pientä) meillä oli hieroja joka hieroi tunnin morseinta,seksiväline-esittelijä,saunajuomista saunaan, noin 3-4 kpl per hlö..ööh mitäs muuta..niin kaikille illalla pizzat morseinsaunan jälkeen..auurin piirtein oli tossa.

me pidettiin polttarit joissa oli kalliokiipeilyä,morsiamen moottoripyöräajelu(kyydissä siis harrikalla) mökki ja sauna leirintäalueella,keilaamobaari ilta sekä ruokailu.
saunassa oli puhdistautumisriitti tmv mikä tehtiin ite morsiamelle...jotain suolajuttua yms siinä oli...
makso 50 euroo per lätty osallistujia oli n7 jos oikein muistan.

sit yhet polttari jotak pidettiin tilasssa joka saatiin ilmaseksi. lasinpuhallusta, yhdessä koottu ruoka jossa oli pitalättyjä johon sai eri mössöjä ja salaatteja yms...sit morsio joutu meiän valitsemista aineista tekeen jälkkärin...jokainen meistä valitsi kaksi ainetta ja niistä se keksi meile ilman ohjeita jälkkärin...
baarissa käytiin tanssahtelemassa. niin ja sit oli dildoesittelijä.
yhteensä oli 20 euroo per lätty...

Oon ollut kanssa hyvin pienen budjetin polttareissa; joissa ei tullut varmaan 20euroa enempää maksaan, vaikka meitä oli aika pieni porukka. Oli ratsastusta järkätty (suhteilla), moottoripyöräkyyti (suhteilla), morsiussauna (ilmanen, yhden meistä kotona), ruoat (nyyttärimeininkin), samoin juomat...illan vaatetus (kirpparilta)...Polttarikalu "tienasi" omat juomarahansa.

Toiset polttarit oli morsiammen toiveesta kaksipäiväiset!! Mikä lisäsi kustannuksia tietenkin, myös kaikki aktiviteetit oli hintavia, 80euroa meni per nuppi, ja meitä kuitenkin 8-10henkee....plus omat kulut koko viikonlopulta.

Me järjestettin polttarit niin, että jokainen maksoi itse kulunsa. Eli ravintolasta voi ottaa edullisen tai kalliin aterian, vedellä tai juomilla, jne. Tulevan morsiammen kulut maksoimme yhdessä. Hintaa tuli ravintola-ateria, meikkaus ja jalkahoito, juomia ja jotain rahapelejä yms. Muuten oltiin piknikillä, soutelemassa, yms. edullista kivaa. Ruoissakin säästää, jos vaikka teette "parhaat reseptit" tyylisen häävieraiden resepteistä kokkauskirjan ja siitä parhaita juttuja ateriaksi polttareihin. Tämä tosin sopii ehkä paremmin tulevalle sulhaselle...

Yhteistyössä