Oletko jämähtävää sorttia? Roikutko vanhoissa kavereissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en oo kunnallispolitiikassa. Mutta ymmärrän nyt niiden puheita.

Mikä ihanampaa jolleki kuolevalle paikkakunnalle kun sinne muuttaa muutamia vireitä, rentoja ja urheilullisia perheitä, joissa isä palkkatöiden ohessa valmentaa urheiluseurassa muksuja ja äidit töiden ohessa pistää MLL:t vauhtiin ja järkkää kutsuja jajaja....

Tai jos semmonen perhe tulee vaikka paluumuuttajina kylälle. Yhtäkkiä kylä saa piristysruiskeen ja sen perheen ympärillä alkaa pyöriä innostuneita ihmisiä, niinkuin olisivat heränneet talviunesta.

Nyt joku harmaa saa jo aivovaurion kun kerron miten LASTENleffa kosketti mua, mutta jos ootte katsoneet Disneyn Autot-elokuvan, niin siinä just on vanha, hylätty kaupunki, joka oli ennen täynnä elämää.

Huh kun oli haikee leffa! Ja hyvin tuotiin sitä entisen kaipuuta esille.

TV-sarja "Wynonna Earp" sopisi sinun tunnemaailmallesi, luulen. Länkkäri, demoneita ja ihmissuhteita.

Tässä yhden jakson teemaan tehty musiikkivideo.

• Haha
Reactions: m1es
Mä en oo kunnallispolitiikassa. Mutta ymmärrän nyt niiden puheita.

Mikä ihanampaa jolleki kuolevalle paikkakunnalle kun sinne muuttaa muutamia vireitä, rentoja ja urheilullisia perheitä, joissa isä palkkatöiden ohessa valmentaa urheiluseurassa muksuja ja äidit töiden ohessa pistää MLL:t vauhtiin ja järkkää kutsuja jajaja....

Tai jos semmonen perhe tulee vaikka paluumuuttajina kylälle. Yhtäkkiä kylä saa piristysruiskeen ja sen perheen ympärillä alkaa pyöriä innostuneita ihmisiä, niinkuin olisivat heränneet talviunesta.

Hyh kaamea! Muuttaisin moisia pakoon korvemmas oitis!

Yhteistyössä