Oletko ikinä heittänyt juomia kenenkään päälle?

• Viestiketjun aloittaja grhrhdrhdrh
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
en. Olen vissiin aina ollut joko riittävän köyhä tahi perso viinalle, etten olisi raskinut...

Eikun kerran töissä mun piti pelotella päätään aukovaa kollegaa (siis huumoria heitti) niin että olevinaan viskasin sen päälle vettä, muki oli tyhjä. Paitsi että se ainoa pisara joka siellä mukissa oli, lensi tän miehen nenään, siis sieraimesta sisään!

öööööööööööö
Myös minulla on-off ''poikaystävä''/hoito, puhui minusta ympäri kyliä alentavaan sävyyn joten vedin baarissa kilarit ja kiskaisin tuopillisen lonkeroa päälle. Ei, sen jälkeen ei oltu enää puheväleissä.

"Hipsu"
Juu oon heittänyt poken päälle drinksut hmmm taisin letää baarista ulos, miehen siskon päälle hmmm tais nimitellä lehmäks ammuu, ex kaverin päälle taisin olla horo :D, miehen päälle ei sanonu mitään ja jonkun horon päälle ja se tais sanoa jotain painokelvotonta... Mun toinen nimi taitaa olla lentävä drinksu :D

"hmm"
[QUOTE="Jani";24665767]En ole nähnyt syytä ryhtyä väkivaltaiseksi.[/QUOTE]

Juoman päällekaataminen ei kyllä taida olla väkivaltaa.

Itse olen tehnyt kerran niin, juomaa oli tosin vähän, (harmi) joskus kun olin parikymppinen, kun joku aivan vieras keski-ikäinen mies tarrasi kiinni tisseihin baarissa.

Koiran vesikupin vedet olen heittänyt muutaman kerran joskus menneisyydessä puolison päälle kun se on ollut oikein ilkeä.

"hmm"
Niin, juu ei kaduttanut, se juomankaato, eikä kaduta nytkään, lähdin pois, en tiedä mitä sanoi.

Koiranvesien heittely tuntuu nyt typerältä, mutta muistaakseni puoliso ei ollut yhtään vihainen, vaan sitä mieltä (kun sovittiin) että hän ansaitsi sen, kun koitin pyytää sitä anteeksi.

"vieras"
Olen kerran kaatanut kotona mieheni päälle puolikkaan vesilasin. Hän kertoi minulle tekosensa, joka sai minut todella suutuksiin enkä keksinyt muutakaan, koska huutaa en jaksanut. Vettä päälle (harmi, ettei ollut enemmän) ja mies otti sen tyynenä vastaan :D

"vieras"
[QUOTE="hmm";24665795]Juoman päällekaataminen ei kyllä taida olla väkivaltaa.[/QUOTE]
Toisen fyysisen koskemattomuuden rikkominen on fyysistä väkivaltaa. Ilmeisesti myöskään toisen heittäminen koiran juomakulholla ei ole väkivaltaa, kato kun en itse koske, niin ei lasketa!

"vieras"
[QUOTE="Hipsu";24665292]Juu oon heittänyt poken päälle drinksut hmmm taisin letää baarista ulos, miehen siskon päälle hmmm tais nimitellä lehmäks ammuu, ex kaverin päälle taisin olla horo :D, miehen päälle ei sanonu mitään ja jonkun horon päälle ja se tais sanoa jotain painokelvotonta... Mun toinen nimi taitaa olla lentävä drinksu :D[/QUOTE]

Haiskahtaa TrailerTrashilta.

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Turkilmas
Monta vuotta sitten oltiin kaverin kanssa hulluna humalassa yökerhossa. En ihan tarkkaan muista, saati ymmärrä, miksi sain idean kaataa siiderilasillisen päälleni. Näin kuitenkin tein. Tosi fiksua... :snotty:

"vieras"
En ole. Kerran mun päälle on nakattu kuuma kahvikupillinen ja vielä pahvikuppi perään. Onneksi oli niin humalainen heittäjä että ohi meni. Kirkkaalla päivänvalolla, torilla. Onneksi ei lapsi kastunut myöskään (vaunuissa).

Yhteistyössä