oletko herännyt siihen että nainen runkkaa?

  • Viestiketjun aloittaja Asterix
  • Ensimmäinen viesti
Asterix
Tuli mieleeni vain kummastella kun olen pääosin elänyt molemmin puolin tyydyttävässä seksi suhteessa mutta. Onko koskaan satttunut, että yöllä heräätte masturboinnin ääniin tai "jos ei ole huvittanut" illalla niin sitten.. Olen kummastelut asiaa, mutta todenenettakoon täällä jos sellaista on sattunut.
 
seismo
Tuli mieleeni vain kummastella kun olen pääosin elänyt molemmin puolin tyydyttävässä seksi suhteessa mutta. Onko koskaan satttunut, että yöllä heräätte masturboinnin ääniin tai "jos ei ole huvittanut" illalla niin sitten.. Olen kummastelut asiaa, mutta todenenettakoon täällä jos sellaista on sattunut.

On sattunut joo. Heräsin yöllä kun muija luuli mun nukkuvan hirveeseen tärinään ja litinään. Oltiin menty nukkumaan kostean illan jälkeen hieman eri aikoihin ja kyllähän se oli outo tillanne. Toisaaata olisi tehnyt mieli panna toisaalta kuunnella, kun pillu sai kunnolla kyytiä. Ja kun "ei muka runkkaa" miksikäs se on naisille niin vaikea myöntää..?
 
Viimeksi muokattu:
lassi
Ei se herää, kuorsaa vaan.
Kyllä mie oon herännyt monena yönä siihen että ensin vaimo kaivelee miun munia hetken aikaa sit siirtää oman jalkansa miun haaroihin ja sitten alkaa käsi käydä omissa haaroissa.. Kerran yritin muka unissani korjata asentoani ja liuvauttaa kättäni vaimon pehkolle päin niin kyllä käsi lensi pian pois.. Kohta sitten taas itse jatkoi touhujaan..
 
Viimeksi muokattu:
Äijä
Kyllähän tuokin ihme on tullut todettua, tosin pääsin sit hoitelee jälkeenpäin ja oli kyllä todella kiihoittavaa kuunnella miten tyttöystävä hoitaa hommat peiton alla ja sänky tärisee.

Kysymys naisille! Koetteko tilanteen tungettelevaksi jos "jäätte kiinni" sormella olosta ja äijä haluaa mukaan? Lopahtaako into kokonaan kun ei saakaan rauhassa touhuta vai päästäisittekö äijän mukaan ilman muuta?
 
XXXX
Alkuperäinen kirjoittaja Äijä;10870600:
Kyllähän tuokin ihme on tullut todettua, tosin pääsin sit hoitelee jälkeenpäin ja oli kyllä todella kiihoittavaa kuunnella miten tyttöystävä hoitaa hommat peiton alla ja sänky tärisee.

Kysymys naisille! Koetteko tilanteen tungettelevaksi jos "jäätte kiinni" sormella olosta ja äijä haluaa mukaan? Lopahtaako into kokonaan kun ei saakaan rauhassa touhuta vai päästäisittekö äijän mukaan ilman muuta?
ghjkvbnm

Kyllä vaimo runkaa varmaan joka viikko kerran yössä. Itse runkkaan joka viikko ainakin 3-4 kertaa yössä mutta en ikinä lennätä. Päivisin runkkaan melkein joka päivä ja joskus neljä tai viisi kertaa päivässä ja päivisin aina loppuiun asti. Joskus voi olla pari päivää taukoa. Vaimon päivärunkkaamisista en tiedä mutta kiinnostaisi tietää. Itse yörunkuissa odotan että nainen puhisee ja sitten aloitan varovasti ja yleensä olen vaimossa lähes kiinni ja olen huomannut että hän seuraa tilannetta ´nukkuvana´. Minäkin katselen ja kuuntelen mielellään vaimon touhuja salaa. Pidämme varmaan molemmat kiinnijäämisestä. Lapsien myötä vaimon touhut on vähentyneet paljon mutta ennen lapsia se oli runsasta. Vaimon runkut on varovaisia sormeiluja eikä käytä tekomunia joten sänky ei tärise niin paljon kuin minulla. Olisi kiva tietää onko joku nainen kiinnostunut mun runkaamisesta. Voisi kysellä lisää niin kerron kyllä julkisesti.
 
"vihtori"
Joskus herää, mutta useimmiten ei. Vaimo runkkaa joka päivä ja monesti useaan kertaan päivässä, siihen on jo tottunut. Jos rakastelemme illalla, hän runkkaa vielä ennen nukkumaanmenoa, ja heti herättyä, ennen kuin nousee ylös. Hän on kaiken aikaa vähän märkänä.
 
Herätys
Vaimon runkkamiseen en ole herännyt, mutta naapurinrouvan runkkaamiseen heräsin.
Sinulle on käynyt samalla tavalla kuin minullekin. Sillä havahdun siihen kun naapurin rouva alkoi runkata ja vielä minun kalua ja samalla hankasi tavaraansa mun reittäni vasten. Minähän jäykistyin täysin. No se naapurin rouva on asunut jo jonkin aikaa meillä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tane47
Sinkkumies todennut
No minusta on aivan sanotaanko nyt "uuden sukupolven ilmiö", tämä että nuoret naiset joko runkkaavat kesken panon (oma käsi etsiytyy pillulle ennemmin tai myöhemmin), huolimatta siitä että kestän normnaalisti todella pitkään ja nainen takuulla SAA.

Sitten on yleistynyt myös, että aamulla tai aamuyöllä, ruvetaan sormettamaan varsin estoitta. Ei siinä litinässä voi nukkua. Ja jos (=kun) siihen herää niin daami sitten että anteeksi, teen tän nopeesti loppuun.

Näin on varmaan aina ollut, "hoitonaiset" hoitelevat ittensä usein vielä siihen päälle. Se vain, että vielä 80-luvulla toi tehtiin kun mies oli lähtenyt, nyt ilmeisesti jotenkin hyväksyttävämpää..

En tiedä, kun ei tulis mieleen itellä vedellä käteen kun daami olisi vieressä valmis..
 
kädet käyttöön
Olen herännyt usein ja yllättänyt muutenkin. Eipä siinä mielestäni mitään pahaa ole, päinvastoin. Jos haluaa nopeat helpotukset niin sitä vaan. Kivahan sitä sitä on katsella kun naisella käsi vispaa ja lopuksi tulee. Samaa minäkin teen ja ei se puolisoani haittaa kun joskus "jään kiinni" Joskus jopa yllytämme toisiamme siihen. Seksielämä on muutenkin kunnossa eli ei meillä ainoastaan runkkailla. Tuo on vaan osa sitä ja välillä haluaa useammin kuin toinen.
 
vanhojen muistelija
Olimme exäni kanssa lupautuneet menemään yksiin juhliin yhdessä ja ehtona oli että minä ajan. Yöllä kun lähdimme pois oli hämärää ja ajomatka reilun tunnin. Exäni oli lähtiessä melko humalassa ja luulin että nukkuu kun silmät oli kiinni. Huomasin kuitenkin että käsi heiluu hameen alla ja neulekin oli laitettu siihen päälle ettei liike näkyisi. Seurasin sivusilmällä hänen liikehdintää ja hengitystä samalla kun ajoin. Hän kuitenkin huomasi tiirailuni ja meni hieman vaikeaksi, koska ei ollut ainakaan minun tietääkseni sitä tehnyt meidän yhdessäollessa. Puhumattakaan että olisin katsellut vaikka pyydellyt olinkin. Yllätys oli suuri kun hän sanoi että haluatko katsella kun hieron vähän pimppiä. Nyt on pakko saada. Olin valmis pysäyttämään, mutta hän käski jatkamaan, koska haluaa pian kotiin. Hän heitti neuleen takapenkille ja nosti hamettaan. Pikkuhousut laittoi laukkuunsa ja pyysi kokeilemaan. Se oli aivan märkä ja lämmin. Lisäksi karvat oli sheivattu eromme jälkeen kokonaan pois. Äkkiä hän otti käteni pois ja pyysi vaan ajamaan, mutta lupasi helpottaa minunkin oloa. Se tarkoitti että housuni avattiin ja seisova elimeni ponnahti suoraan ylös. Pari kolme kertaa veti kädellään edestakaisin ja sanoi että sori, mutta oli pakko kokeilla. Aikansa sormetettuaan ja penkillä kiemurreltuaan hän sai. Upeaa katseltavaa sen mitä ajamiselta ehdin. Sitten minä tietysti odottelin vuoroani. Sitä ei kuitenkaan tullut vaan hän laski hameen alas pyyhki sormensa paitaani ja sanoi että tässä sinulle muna pystyssä muisteltavaa. Kannattaisi kuitenkin laittaa tuo muna piiloon kun tullaan kaupunkialueelle. Voitte vain arvailla miten kiimassa olin, mutta muisteltavaa jäi, ja vieläkin se saa seisomaan...
 
tyydyttäjän sisko
Kyllä olen herännyt. Monta monituista kertaa. Sisko ei ole ihan terve ja jostain ysktoistavuotiaasta lähtien jouduin kuuntelemaan sitä yninää, kun jouduttiin nukkumaan samassa huoneessa. Äiti käytti sitä lääkärilläkin, mutta kun sille ei voi tehdä mitään.
 
ei salaa
Ei minua ole koskaan yllätetty, en ole ikinä salannut hommaa. Otan miehen siihen mukaan jos haluaa katsella. Homma kestää pari minuuttia ja se on siinä. Edellisen kertomukseen; olen myös tehnyt sen autossa ja olen myös miehen ajaessa antanut tälle suuseksiä pitkillä Lapin reissuilla. Joskus miehen on ollut pakko pysäyttää auto tien sivuun.

Samoin rakastellessa ja etenkin ratsastaessa saan itseni nopeasti laukeamaan kun alan hyväillä itseäni jos huomaan että mies on lähellä laukeamista, saan itse samaan aikaan. Ja ikää on yli 50.
 
vierailija
Miehen runkkaukseen olen useasti herännyt. Mies on tiennyt että haluan häntä, mutta on valinnut tehdä noin muut mielessään, kai. Mieskin on saattanut herätä minun hipelöintiini, mutta kun ei siitå mitään iloa ole minulle niin en enää.. olkoot ja runkatkoot ja etsiköön niitä jotka kelpaa. Minä lähdin.
 

Yhteistyössä