Oletko harvinaisuus - eikö sinusta löyty yhtään kuvaa netissä julkisesti?

  • Viestiketjun aloittaja "Senni"
  • Ensimmäinen viesti
vierass
tietääkseni ei löydy

lasten lehtikuva tulee nimelläni tehdyssä kuvahaussa yhtenä kuvana muiden joukossa, sekin vuosikausia vanha, itse en kuvassa ole mukana, olimme haastateltavina yhdessä tapahtumassa
 
jgc
En itse oo harvinaisuus, mutta mun mieheni on ja sitä myötä myös meidän lapset. Lapsista ei oo yhtään tunnistettavissa olevaa kuvaa. Mies ei halua edes nimeään nettiin ja onkin ottanut mahdollisuuksien mukaan yhteyttä tahoihin joiden sivuilla hänen nimensä mainitaan ja pyytänyt poistamaan.
 
Ken guru
Omalla nimelläni haettuna (ei tyttönimellä eikä nykyisellä sukunimellä) ei löydy yhtään kuvaa. Eräässä tavallaan harrastuspiirissä (jonkun muun laittamana) on ollut myös minusta jonkinlainen kuva näkyvissä, mutta kun äsken sitä yritin etsiä, niin en löytänyt. Siellä se jossain kuitenkin vielä on.
 
vieras..
Mun fb profiilikuva mistä ei näy kasvoja löytyy jos lisää nimen perään paikkakunnan. Miehestä ei löydy mitään.

En tiedä miksi molempien nimellä tuli monta kuvaa Jutta Urpilaisesta. Kummankaan nimi ei sinne päinkään eli ei siitä kyse.
 
Rollolainen
ei löydy julkista kuvaa, mutta facebook kaverit löytävät kuvat, onneksi on salaus. Lapsista löytyy,harrastusten kautta, ku se nyt vaan on nin että väkisinkin joutu kuvattavaksi jos osallistuu esim kisoihin.
 
"nemo"
Ei löydy minusta yhtään kuvaa. Tarkoituksella en ole mitään tietoja tai kuvia laittanut. Nimelläni hakien kuvia kyllä löytyy, mutta ei minusta, vaan muista saman nimisistä.
 
Emlk
Ei löydy. Eikä oikein muutakaan. JOs oikein jaksaa selata, löytyy valmistumismerkintä oppilaitoksen sivulta, jossa vuosia sitten opiskeli. Muita saman nimistä henkilöä koskevia kuvia ja juttuja sen sijaan löytyy!
 

Yhteistyössä