"xyz"
Kaduttaako? Kuinka paljon poikkesi normaalitallaajasta? Oliko sinkku, varattu vai monisuhteinen?
Onks sulla jo joku uhri katottuna valmiiksi?En. Vielä...
Noooooo..... Vähän jäi ne Aries 78 pohkeet ja hauikset mietityttämäänOnks sulla jo joku uhri katottuna valmiiksi?
Ai, onko ne jossakin olleet esillä???Noooooo..... Vähän jäi ne Aries 78 pohkeet ja hauikset mietityttämään
Eihän niillä panna...kyl se muna kertoo kaiken...Noooooo..... Vähän jäi ne Aries 78 pohkeet ja hauikset mietityttämään
Aikamoinen deittipalsta tämäkin.Noooooo..... Vähän jäi ne Aries 78 pohkeet ja hauikset mietityttämään
Aries on uusi Aksu...feikki akka.Noooooo..... Vähän jäi ne Aries 78 pohkeet ja hauikset mietityttämään
Sanoisin että jossain pitää olla vikaa jos mies ei ole ennen palstailuaan naisen rintoja nähnyt.On tällä palstalla oikeitakin miehiä. Miksei olisi? Onhan täällä olleet rinnatkin esillä ja tiedot niistä olleet lööpeissäkin?
Mietin just samaa.En tietääkseni. Outoja kysymyksiä täällä tänä aamuna.
No pitikö paljastaa, menee nyt street cred ihan kokonaanNo en ole. Enkä tiedä, voisinko sellaista harkitakaan, kun en näitä täällä palstailevia miehiä sen paremmin tunne. Paitsi Kepsun kanssa on toki tullut heitettyä enemmänkin läpänderiä, mutta tämä meidän suhde toisiimme ei ole kovinkaan eroottisväritteinen.
Sori, mä vaan en osaa olla hiljaa.No pitikö paljastaa, menee nyt street cred ihan kokonaan
No nyt olisit voinu olla, harmaat pettyySori, mä vaan en osaa olla hiljaa.
Jos olet kristitty, kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja Miä;24502448:Näin miä kerran unta että miulla oli suhde Keittiksen kanssa, lasketaanko se?
Eli et pidä miehistä jotkaNaiset ei minua kiinnosta siinä mielessä ja palstan miestarjonta on alle mun vaatimustason. Huom: ja mulla ei ole mitkään mahdottomat vaatimukset, oikeastaan vain se, että mies olis mies.