Oletko harrastanut seksiä palstalaisen kanssa? Ja miehen vai naisen?

  • Viestiketjun aloittaja "xyz"
  • Ensimmäinen viesti
Kepsis
[QUOTE="vieras";24501891]Eihän niillä panna...kyl se muna kertoo kaiken...[/QUOTE]

Käsitin että naisille mieli on se tärkeämpi asia seksin suhteen, mielikuvat, tunnetila, ajatukset. Että on edes mahdollista se reisien levittäminen. Taitaa se pippeli tulla suht viimesinä oleellisina asioina sitten. Ei toki tarkoita ettei koolla olisi jonkin verran väliä, mutta harva taitaa perustaa siihen ainoastaan oman halunsa seksiin.
 
Non compos mentis
[QUOTE="vieras";24501931]Aries on uusi Aksu...feikki akka.[/QUOTE]

On tällä palstalla oikeitakin miehiä. Miksei olisi? Onhan täällä olleet rinnatkin esillä ja tiedot niistä olleet lööpeissäkin? :D
 
Non compos mentis
[QUOTE="halinalle";24501962]Sanoisin että jossain pitää olla vikaa jos mies ei ole ennen palstailuaan naisen rintoja nähnyt. :)[/QUOTE]

Varmaan ovat. Mutta satojen naisten rinnat päihittävät yhden naisen rinnat?
 
No en ole. Enkä tiedä, voisinko sellaista harkitakaan, kun en näitä täällä palstailevia miehiä sen paremmin tunne. Paitsi Kepsun kanssa on toki tullut heitettyä enemmänkin läpänderiä, mutta tämä meidän suhde toisiimme ei ole kovinkaan eroottisväritteinen. :D
 
Palstapeikko
Naiset ei minua kiinnosta siinä mielessä ja palstan miestarjonta on alle mun vaatimustason. Huom: ja mulla ei ole mitkään mahdottomat vaatimukset, oikeastaan vain se, että mies olis mies.
 
Aries 78
Naiset ei minua kiinnosta siinä mielessä ja palstan miestarjonta on alle mun vaatimustason. Huom: ja mulla ei ole mitkään mahdottomat vaatimukset, oikeastaan vain se, että mies olis mies.
Eli et pidä miehistä jotka
- pelaa lätkää
-harrastaa moottori-urheilua
-kulkee kuntosalilla.
-metsästää ja kalastaa
-kaikki vapaa-aika menee kavereiden ja omien autojen rakentelussa
-talvella lumilautailee
-harrastaa moottorikelkkailua
-kesäisin käy pidempiä vaelluksia lapissa
-kuntonyrkkeilee
-hoitaa yksin lapsiaan
-hoitaa yksin talouttaan
-kaiken tämän keskellä vielä opiskelee
 

Yhteistyössä