Oletko hankkiutunut raskaaksi / yrittänyt raskautta salaa mieheltäsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
esim. jättänyt pillerit ottamatta miehen siitä tietämättä? Jos olet tullut raskaaksi, miten miehesi suhtautui? Kerroitko vilpillisyydestäsi?

Itse en ole näin toiminut, mutta mietin vain onko tämä kuinkaki yleistä..kun joitain tapauksia tiedän.

Ei ole ollut tarvis :D :saint: No enpä nyt moiseen muutenkaan ryhtyisi! :D

joskus vielä kun söin pillereitä ja jos unohtui ottaa niin ilmoitin asiasta kyllä aina miehelle, jotta tietää riskit!

En koskaan menis tekee mitään tuommosta!Tuo on törkeetä miestä ja vauvaa kohtaan!Tiiän itekin pari tapausta ja en voi muuta ku ihmetellä!Ei se lapsesta oo kiva kuulla sit jälkeenpäin et isi ei ois sinuu halunnu...Kyllä tällaiset asiat pitää yhessä sopia!

Mä tiiän yhen joka näin teki, kaks lasta peräti. Eivät ole aikoihin enään olleet yhdessä ja isää ei paljon lapset kiinnosta :|
Ei toista voi salaa jekuttaa isäksi.

Eipä tullut mieleenkään vaikka vuosia jouduin odottamaan ennenkuin mies oli valmis asiaan. Ja se että salaa ettei voi saada lapsia on mun mielestä todella törkeää!!!

Tunnustan. Tosin meillä oltiin ehkäisyn kanssa oltu vähän niin ja näin eli raskauden mahdollisuus oli koko ajan olemassa muutenkin, minä vain hiukan avitin asiaa sitten. Mies ei asiasta tiedä. Katua ei ole tarvinnut vaan mies odotti vauvaa yhtä kovasti kuin edellisiäkin lapsiamme ja lapsi on yhtä rakas kuin edelliset. Ei ole lapsi asiasta kärsinyt, mutta perheonnemme on taatusti lisääntynyt.

en ole näin tehnyt. mutta ex mieheni teki huijasi minut raskaaksi ja aborttiin en kyennyt nyt sitten kauhulla odottelen millaiseksi arki muodostuu(niin varsinkin kun tuo mies jätti,vai sanoisinko PELLE)

Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
En koskaan menis tekee mitään tuommosta!Tuo on törkeetä miestä ja vauvaa kohtaan!Tiiän itekin pari tapausta ja en voi muuta ku ihmetellä!Ei se lapsesta oo kiva kuulla sit jälkeenpäin et isi ei ois sinuu halunnu...Kyllä tällaiset asiat pitää yhessä sopia!

Kukahan typerä kertoo lapselleen tollasta?

En :saint:
Mutta jos järkyttävä vauvakuume iskee, niin saattaisin tehdä niin, että lopetan ehkäisyn, kerron siitä miehelle, ja hän saa itse päättää ottaako ehkäisyn huolehtiakseen vaiko ei. Näinollen en tee mitään salaa. Hieman eri asia, mutta silti. Luottaisin siis siihen, että mies on tarpeeksi laiska eikä viitsi kumeja ostella :xmas:

Molemmista lapsista olen jättänyt ehkäisyn pois ilman miehen "suostumusta", mutta eka kerralla tunnustin ennen plussaamista ja toisella kertaa kahden kk jälkeen mieskin todella ruinasi toista, eli sitten jo yritettiin yhdessä.

En todellakaan. miehen ex teki kyllä, vai sanoisko seksisuhde. Sanoi syövänsä pillereitä ja sit tuli raskaaks, neuvola kortis kuitenki luki ettei ollu mitään ehkäsyä. Eri v aikee tapaus muutenki.
sairasta :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mä tiiän yhen joka näin teki, kaks lasta peräti. Eivät ole aikoihin enään olleet yhdessä ja isää ei paljon lapset kiinnosta :|
Ei toista voi salaa jekuttaa isäksi.

Mulla on kaveri joka on tehnyt on/off miesystävälle jo KOLME kertaa tämän,muiluttanut sänkyyn ja muka syönyt pillereitä ja hupsheijaa tullut raskaaksi.Kolme lasta siis huijannut samalta mieheltä!Tyhmä on mieskin,mut aika törkee tämä kaverikin...
Ystävälläni on ollut ajatuksena että haluaa lapsia ja haluaa lasten olevan sisarruksia toisilleen,mut sitä miestä se ei halua muuta kuin siittäjäksi.

Yhteistyössä