Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:No voihan ihminen olla sama mutta joskus on kiva vähä järkyttää ihmisiäSe minkälaisen kuvan netissä toisesta ihmisestä saa ei vastaa minkälainen todellisuudessa on, välttämättä.
Niin,tämä on sellainen yksi tapa rentoutua.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:olen kyllä sama ihminen![]()
enkä kyllä omasta mielestäni esitä mitään, kunhan laitan palstaan vähän säpinää :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mischa:Niin,tämä on sellainen yksi tapa rentoutua.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:olen kyllä sama ihminen![]()
enkä kyllä omasta mielestäni esitä mitään, kunhan laitan palstaan vähän säpinää :xmas:![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Mischa:Niin,tämä on sellainen yksi tapa rentoutua.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:olen kyllä sama ihminen![]()
![]()
![]()
Minusta ihminen näyttää kyllä joissakin kohdin oman tyhmyytensä, jos pitää netissä(kin) alkaa näyttelemään ihan toista mitä oikeasti on.
En yleistä, enkä osoita ketään tiettyä sormella, mutta kyllä käytöstavat pitää löytyä myös täällä virtuaalimaailmassa, jos niitä on edes tuolla oikeassa elämässä,,
En sanonut esittäneeni mitään.Kyllä mä täällä olen omana itsenäni.Mulla on sitten outo huumorintaju.Ja muutkin jutut outoja.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Minusta ihminen näyttää kyllä joissakin kohdin oman tyhmyytensä, jos pitää netissä(kin) alkaa näyttelemään ihan toista mitä oikeasti on.
En yleistä, enkä osoita ketään tiettyä sormella, mutta kyllä käytöstavat pitää löytyä myös täällä virtuaalimaailmassa, jos niitä on edes tuolla oikeassa elämässä,,
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Mischa:Niin,tämä on sellainen yksi tapa rentoutua.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:olen kyllä sama ihminen![]()
![]()
![]()
Minusta ihminen näyttää kyllä joissakin kohdin oman tyhmyytensä, jos pitää netissä(kin) alkaa näyttelemään ihan toista mitä oikeasti on.
huoh, mutta eipä tullu mieleen alkaa poriseen phoenixin kans esim perseseksistä kun hän osti multa huutiksen kautta tee/kahvikupit jotka vaihdettiin kahvilassa... lapset oli mukana! täällä niitä ei ole...
irl en tuntemattomille ihmisille puhu heti näistä jutuista, mut tutuille jo ehkä liikaakin. palstalla voin niistä kertoa teillekkin joita en tunne koska pysyn kasvottomana, silloinkin vaikka laittaisin oman kuvan profiiliin =)
Sä olet enimmäkseen siveyden sipuli.Mut ei se haittaa.Meitä on monenlaisia.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Ehkäpä olen sitten liian siveellinen omasta elämästäni ja perheestäni, että en halua intiimejä asioitani netissä puida -edes anonyymisti, saatikka sitten julkisella palstalla 'tunnetulla nikilläni'.
Nimimerkki tulee tunnetuksi, kun kirjoittelee keskustelupalstalla tarpeeksi kauan, luulen että en haluaisi 'liata' oman nimimerkkini 'historiaa' kirjoittelemalla yhtäkkiä jotakin aivan muuta kuin aikaisemmin. =)
Sinä se kirjotat ihanasti,saat mut aina virnuilemaan=)Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:jos täällä olisi yhä omat viestit toiminto voisin nostaa teille kaikki nuo seksikeskustelut historiastani. tuosta runkkauksestakin kun olen kertonut kaaauuuuan sitten aiemmin. olisko ollu jotain viime syksyä. tiedän että muutama täällä tuntee minut nimenomaan noista ei-niin-siveellisistä jutuista yli vuoden takaa.
ehkäpä viime aikoina on ollut kiimaa ilmassa kun olen siitä kirjoitellut entistä enemmän, sen verran voin myöntää B)
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari harmaana:Sinä se kirjotat ihanasti,saat mut aina virnuilemaan=)Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:jos täällä olisi yhä omat viestit toiminto voisin nostaa teille kaikki nuo seksikeskustelut historiastani. tuosta runkkauksestakin kun olen kertonut kaaauuuuan sitten aiemmin. olisko ollu jotain viime syksyä. tiedän että muutama täällä tuntee minut nimenomaan noista ei-niin-siveellisistä jutuista yli vuoden takaa.
ehkäpä viime aikoina on ollut kiimaa ilmassa kun olen siitä kirjoitellut entistä enemmän, sen verran voin myöntää B)
Eiköhän anneta ihmisten olla semmosia kuin on eikä ruveta moralisoimaan.Ja puhuahan aina saa=)
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:jos täällä olisi yhä omat viestit toiminto voisin nostaa teille kaikki nuo seksikeskustelut historiastani. tuosta runkkauksestakin kun olen kertonut kaaauuuuan sitten aiemmin. olisko ollu jotain viime syksyä. tiedän että muutama täällä tuntee minut nimenomaan noista ei-niin-siveellisistä jutuista yli vuoden takaa.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:tiedätkös jätkä kun minä en siitä sonnasta välitä =) mun puolesta voit olla sensuroimatta ja poistamatta mua koskevia haukkumisia.
vaivaksi en halua olla kuten olen sulle aiemminkin sanonut... mutta jos moderointi noin raskaalta tuntuu jätä ne keskustelut joihin olen heijastunut muiden harteille![]()
vaivaako sua enemmänkin se että suhun kohdistuu moderaattorina hirveä haukkumismäärä?
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:peukut pystyyn fjongalle! vaikka joskus meneeki överiks, niin ihanasti se vaan kokeilee niitä tiukkisten rajoja!