Oletko fjonga...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoenix
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Phoenix

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
4 281
0
36
Oulu
sama ihminen, jolta ostin tavaraa huutiksesta viime vuonna ja törmäiltiin kaupungilla? Vai onko joku kaapannut fjonga -nikin? Noi sun jutut on menneet ihan omituisiksi sinusta saamaani vaikutelmaan verrattuna? Vai esitätkö jotakin? :/

No voihan ihminen olla sama mutta joskus on kiva vähä järkyttää ihmisiä :D Se minkälaisen kuvan netissä toisesta ihmisestä saa ei vastaa minkälainen todellisuudessa on, välttämättä.

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
No voihan ihminen olla sama mutta joskus on kiva vähä järkyttää ihmisiä :D Se minkälaisen kuvan netissä toisesta ihmisestä saa ei vastaa minkälainen todellisuudessa on, välttämättä.

totta, että netissä voi "esittää" ihan mitä vaan. tiiä sitte onko ihan "erään esimerkin" mukaisesti ns. järkevää...

Alkuperäinen kirjoittaja Mischa:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
olen kyllä sama ihminen :)
enkä kyllä omasta mielestäni esitä mitään, kunhan laitan palstaan vähän säpinää :xmas: :D
Niin,tämä on sellainen yksi tapa rentoutua. :whistle: :p

Minusta ihminen näyttää kyllä joissakin kohdin oman tyhmyytensä, jos pitää netissä(kin) alkaa näyttelemään ihan toista mitä oikeasti on.
En yleistä, enkä osoita ketään tiettyä sormella, mutta kyllä käytöstavat pitää löytyä myös täällä virtuaalimaailmassa, jos niitä on edes tuolla oikeassa elämässä,,

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
enkä kyllä omasta mielestäni esitä mitään, kunhan laitan palstaan vähän säpinää :xmas: :D

Minusta ihminen näyttää kyllä joissakin kohdin oman tyhmyytensä, jos pitää netissä(kin) alkaa näyttelemään ihan toista mitä oikeasti on.
En yleistä, enkä osoita ketään tiettyä sormella, mutta kyllä käytöstavat pitää löytyä myös täällä virtuaalimaailmassa, jos niitä on edes tuolla oikeassa elämässä,,

huoh, mutta eipä tullu mieleen alkaa poriseen phoenixin kans esim perseseksistä kun hän osti multa huutiksen kautta tee/kahvikupit jotka vaihdettiin kahvilassa... lapset oli mukana! täällä niitä ei ole...
irl en tuntemattomille ihmisille puhu heti näistä jutuista, mut tutuille jo ehkä liikaakin. palstalla voin niistä kertoa teillekkin joita en tunne koska pysyn kasvottomana, silloinkin vaikka laittaisin oman kuvan profiiliin =)

En sanonut esittäneeni mitään.Kyllä mä täällä olen omana itsenäni.Mulla on sitten outo huumorintaju.Ja muutkin jutut outoja. :p

huoh, mutta eipä tullu mieleen alkaa poriseen phoenixin kans esim perseseksistä kun hän osti multa huutiksen kautta tee/kahvikupit jotka vaihdettiin kahvilassa... lapset oli mukana! täällä niitä ei ole...
irl en tuntemattomille ihmisille puhu heti näistä jutuista, mut tutuille jo ehkä liikaakin. palstalla voin niistä kertoa teillekkin joita en tunne koska pysyn kasvottomana, silloinkin vaikka laittaisin oman kuvan profiiliin =)

Ehkäpä olen sitten liian siveellinen omasta elämästäni ja perheestäni, että en halua intiimejä asioitani netissä puida -edes anonyymisti, saatikka sitten julkisella palstalla 'tunnetulla nikilläni'.

Nimimerkki tulee tunnetuksi, kun kirjoittelee keskustelupalstalla tarpeeksi kauan, luulen että en haluaisi 'liata' oman nimimerkkini 'historiaa' kirjoittelemalla yhtäkkiä jotakin aivan muuta kuin aikaisemmin. =)

Ehkäpä olen sitten liian siveellinen omasta elämästäni ja perheestäni, että en halua intiimejä asioitani netissä puida -edes anonyymisti, saatikka sitten julkisella palstalla 'tunnetulla nikilläni'.

Nimimerkki tulee tunnetuksi, kun kirjoittelee keskustelupalstalla tarpeeksi kauan, luulen että en haluaisi 'liata' oman nimimerkkini 'historiaa' kirjoittelemalla yhtäkkiä jotakin aivan muuta kuin aikaisemmin. =)
Sä olet enimmäkseen siveyden sipuli.Mut ei se haittaa.Meitä on monenlaisia. :whistle:

jos täällä olisi yhä omat viestit toiminto voisin nostaa teille kaikki nuo seksikeskustelut historiastani. tuosta runkkauksestakin kun olen kertonut kaaauuuuan sitten aiemmin. olisko ollu jotain viime syksyä. tiedän että muutama täällä tuntee minut nimenomaan noista ei-niin-siveellisistä jutuista yli vuoden takaa.
ehkäpä viime aikoina on ollut kiimaa ilmassa kun olen siitä kirjoitellut entistä enemmän, sen verran voin myöntää B)

jos täällä olisi yhä omat viestit toiminto voisin nostaa teille kaikki nuo seksikeskustelut historiastani. tuosta runkkauksestakin kun olen kertonut kaaauuuuan sitten aiemmin. olisko ollu jotain viime syksyä. tiedän että muutama täällä tuntee minut nimenomaan noista ei-niin-siveellisistä jutuista yli vuoden takaa.
ehkäpä viime aikoina on ollut kiimaa ilmassa kun olen siitä kirjoitellut entistä enemmän, sen verran voin myöntää B)
Sinä se kirjotat ihanasti,saat mut aina virnuilemaan=)
Eiköhän anneta ihmisten olla semmosia kuin on eikä ruveta moralisoimaan.Ja puhuahan aina saa=)

Alkuperäinen kirjoittaja Miimari harmaana:
Sinä se kirjotat ihanasti,saat mut aina virnuilemaan=)
Eiköhän anneta ihmisten olla semmosia kuin on eikä ruveta moralisoimaan.Ja puhuahan aina saa=)

Nimenomaan! Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan!

Mutta kun se on sitten aivan omaa syytä, jos saa sontaa niskaansa täällä palstalla, hassusti se sonnan heitto vain kääntyy meidän moderaattoreiden niskoille. kuka poistaa ja mitä poistaa, poistaako ollenkaan ja miksi ei poista,,,
Nyt tuo suosii tuota ja täällähän on selvä sisäpiiri, kun joitakin herjoja poistellaan jopa.(en jaksa jatkaa listaa)
Että sinun kirjoituksesi heijastuvat kylläkin muihinkin, kuin vain omaan seksielämääsi ja omaan itseesi.

Netiketti on tutustumisen arvoinen juttu ja delete nappula on kiva olla olemassa. =)

tiedätkös jätkä kun minä en siitä sonnasta välitä =) mun puolesta voit olla sensuroimatta ja poistamatta mua koskevia haukkumisia.
vaivaksi en halua olla kuten olen sulle aiemminkin sanonut... mutta jos moderointi noin raskaalta tuntuu jätä ne keskustelut joihin olen heijastunut muiden harteille :whistle:
vaivaako sua enemmänkin se että suhun kohdistuu moderaattorina hirveä haukkumismäärä?

tiedätkös jätkä kun minä en siitä sonnasta välitä =) mun puolesta voit olla sensuroimatta ja poistamatta mua koskevia haukkumisia.
vaivaksi en halua olla kuten olen sulle aiemminkin sanonut... mutta jos moderointi noin raskaalta tuntuu jätä ne keskustelut joihin olen heijastunut muiden harteille :whistle:
vaivaako sua enemmänkin se että suhun kohdistuu moderaattorina hirveä haukkumismäärä?

Ei minua vaivaa, sattuu olemaan aika paljon enemmän palstailu taustaa minulla, kuin sinulla. =)
Minä vain peräänkuuluttaisin nyt tässä vielä kerran niitä hyviä tapoja keskusteluissa, ne ovat johonkin kadonneet joillakin täällä(kin) kirjoittelevilta.
Ei varmaan kukaan ymmärrä, mitä ajan takaa?

ymmärrän jokseenkin mitä tarkoitat, mutta itse olen sitä mieltä että mun keskustelut ovat pientä verrattuna törkeisiin haukkumisiin ja herjoineen täällä jota tehdään tietty pääasiassa harmaana. kuten yllä hyvin asian ilmaisit "eivät halua liata omaa nikkiään kirjoittelemalla jotain muuta yhtäkkiä" tai jotenki noin...

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
peukut pystyyn fjongalle! vaikka joskus meneeki överiks, niin ihanasti se vaan kokeilee niitä tiukkisten rajoja!

Niinpä ja aika fiksusti tuossa Jätkän kanssa keskusteli asiasta, toisin kuin monet täällä jotka eivät ole ollenkaan kykyneviä kunnolliseen keskusteluun, varsinkaan siinä vaiheessa jos itse saa jotain kritiikkiä osakseen. Hyvin fjonga (ja toki myös Jätkäkin) oman kantansa perustelee tuossa. Kumpa AINA ihmiset keskustelisi tuohon tyyliin ja sävyyn kuin nämä kaksi, selvä mielipide ero mutta silti välttävät turhaa kiihkoilua. Tuossa on musta hyvä esimerkki siitä että "kättä voi vääntää" hillitymmin ja alentumatta turhiin haukkuihin. Plussaa siis molemmille. ;)

Ja mitä tulee siihen kuinka fjonga sontaan suhtautuu niin eipä tuo ole siitä meteliä nostanut? Toki hän on joihinkin fjonga-aloituksiin kommentoinut mutta ei ole täällä asiasta numeroa tehnyt vaan paremmin jatkanut palstailuaan porun seassa ihan normaaliin malliin. Fjonga varmasti ymmärtää että hän on vapaamielisempi ja avoimempi kuin muut ja osaa varmasti odottaakkin sitä että toiset eivät hyvällä kaikkiin hänen harrasteihinsa suhtaudu. Käsittääkseni fjonga ei ole vaatinut ketään täällä muuttumaan ja omaksumaan hänen mielipiteitään ja käyttäytymään kuten hän, lähinnä se vastapuoli on täällä patistamassa fjongaa muuttumaan sellaiseksi kuin he haluavat. Hyvä vaan että tyttö siis pitää päänsä ja pysyy omien mielipiteidensä takana... maailmassa on sopuleita ihan tarpeeksi, ei meidän kaikkien tarvitse olla laumaeläimiä.

Yhteistyössä