Oletko esiintynyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Juups, esiinnyin Jurassic Parkissa yhden dinosauruksen munana.

:laugh: Siä oot aivan mahoton vempula :D

En voi sille mitään ettei vielä ole sopivaa lääkitystä löytynyt, lääkärin mukaan minun aivojen ja suun välillä ei ole mitään estettä, eli kaikki lipsahtaa suusta pihalle mitä vähän ajattelenkin ;)

Olen esiintynyt suomalaisssa elokuvassa nimeltään "Maija ja Mikko" vuodelta 1975 tai 1976 (en muista tarkkaan). Pääosissa olivat Tapani Kansa ja Anitta Niemi.
Olihan se mielenkiintoinen kokemus 12-vuotiaalle tytölle. Lämmöllä vieläkin muistelen tuota kokemusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Juups, esiinnyin Jurassic Parkissa yhden dinosauruksen munana.

:laugh: Siä oot aivan mahoton vempula :D

En voi sille mitään ettei vielä ole sopivaa lääkitystä löytynyt, lääkärin mukaan minun aivojen ja suun välillä ei ole mitään estettä, eli kaikki lipsahtaa suusta pihalle mitä vähän ajattelenkin ;)

Ei pidäkkään voida, siä oot just hyvä :hug: :D

juu lapsena olin Noppa ohjelmassa, radiossa pariin kertaan olen ollut ja kerran pääsin Hesarin taloussivuilla puolensivun kokoiseen kuvaan ja juttuakin oli pien pätkä, ei minusta vaan työpaikastani. Radio jutut oli opiskeluun ja työhöni littyviä.

Olen esiintynyt lapsena Titi nalle ohjelmassa, Tammerkosken sillalla ohjelmassa, Tartu mikkiin ohjelmassa, uutisissa muutaman kerran, tv-elokuvassa, elokuvassa. Lisäksin olen esiintynyt teatterijutuissa

Kyllä. Yhdessä ajankohtaisdokumentissa, joka esitettiin ihan primetime muistaakseni tv-ykkösessä. Työkavereiden kanssa esitimme ryhmätöiden tekemistä minuuttitolkulla. Minä en kyllä muista mistä meidän aikana dokkarissa puhuttiin, mutta kyllä sieltä meidänkin äänet kuuluu aina välillä. Aihe kyllä oli ihan huuhaa, mutta improvisoitiin.... Mutta kyllä se videoilta löytyy, visusti tallessa..

Yhteistyössä