V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Luterilaiseen olen aina kuulunut, mutta teologiani on vapiksessa ja hellareissa. Ja luterilaisesta eroan heti, jos sateenkaariparien vihkiminen sallitaan ihan ylemmältä taholta käsin.
matkaopas?
www.luthersaatio.fi
lähetystyöntekijäksi tahtooolis varmaan paras siinäkin jos ryhtyisi alalle
Kirkko eroon politiikasta ja arvokkaana kunnioittamaan perinteitä.Luterilaiseen olen aina kuulunut, mutta teologiani on vapiksessa ja hellareissa. Ja luterilaisesta eroan heti, jos sateenkaariparien vihkiminen sallitaan ihan ylemmältä taholta käsin.
Kirkko eroon politiikasta ja arvokkaana kunnioittamaan perinteitä.
Kirkko on tärkeässä osassa kun puhutaan perinteiden säilyvyydestä!❤
Meillä pitää olla paikka perinteisiä arvoja vaaliville suomalaisille.❤
Oi voi. Mä olen ex helluntai ja vapaakirkkolainen. Kannatan ehdottomasti homojen oikeutta mennä kirkossa naimisiin. Tiedän helluntailaisen homon joka meni naimisiin naisen kanssa ja sai kaksi poikaa. Erosivat sitten, kun tämä mies oli miesten perään. Hirveät haukkumiset,tappouhkaukset yms sai hellareilta. Ihan paskaa sakkia ovat.
Kirkko eroon politiikasta ja arvokkaana kunnioittamaan perinteitä.
Kirkko on tärkeässä osassa kun puhutaan perinteiden säilyvyydestä!
Meillä pitää olla paikka perinteisiä arvoja vaaliville suomalaisille.
mää kannatan sitä, että homot saa mennä vapaakirkossa, hellarikirkossa ja moskeijjassa avikseen
AhaaIslamissa tuota ei ikinä hyväksytä. Ja aika moni suomalainen haluaa, että kristinusko olisi tässäkin suhteessa yhtä vanhanaikainen.