Oletko deittaillut miestä jolla on motskari?

  • Viestiketjun aloittaja "edna"
  • Ensimmäinen viesti
Täh? Miksi se moottoripyörä nyt ketään muutaa? Eikö ne nyt oo nykyään niin tavallisia kapineita että melkein jokatoisella jampalla semmonen löytyy. Sama kun kysyisi et millaisia tyyppejä on miehet joilla on polkupyörä.
 
"vieras"
Olen ja en tekisi samaa toiste. Siis ihan kivojakin tyyppejä sieltä motoristiporukoista löytyy, mutta jotenkin varsinkin kokoontumisajoissa tyhmyys tuntuu tiivistyvän ja uskollisuus olevan aika huonossa huudossa. Itseäni tuli aikanaan kokoontumisajoissa ihan jatkuvalla syötöllä suoraan iskemään varatut perheelliset miehet, sellaisetkin joiden en koskaan "siviilissä" esim. baarissa ollut mihinkään naisten iskupuuhin nähnyt/kuullut alkaneen.
 
"vieras"
Enpä ole deittaillut. Oletko sinä deittaillut miestä jolla on parta? Enkä tarkoita nyt mitään joulupukin partaa vaan tavallista miestä.

pääsitkö itse koskaan silittämään sitä? millainen mies muuten oli?
 
Antimotorust
No tietysti motskarin omistavissa miehissä on tyyppejä joka lähtöön. Mutta kyllä esim. akateemiset vähemmän panostaa motskareihin. Toki akateemisllakin niitä on, kun on enempi rahaakin. Ja sitten on tämmösiä vanhempia ukkoja jotka sitten elävät muka nuoruuttaan uusiksi ja hommaavat motskarin. Vitun väsynyttä.
 
Lady68
Aika juntin kuvan itsestään antaa kyllä se, että on moottoripyörä. Tämä vain minun mielestä. Yhdellä mun ex-miesystävällä oli moottoripyörä. Se ei kyllä ollut yhtään juntti, mutta se olikin 80-lukua. Nykyään se on junttia mun makuun. 80-luvulla moottoripyörät oli vielä hiukan harvinaisempia.
 
rakastunut
Mun miesystävällä on motskari mut ei se missään kokoontumisissa käy. Kerran olen vasta kyydissä ollut mutta oli kyl tosi mahtavaa :) Ihan tavallinen duunari on ja kunnollinen mies <3
 
jggdsk
Mun miehellä on aina ollut 'motskari' tai useampia. Ja juu kyydissä olen ollut tietysti, itellekin pitäis hommata kortti noihin vehkeisiin.
Enpä nyt osaa enempää kuvailla millainen mies tuo on.. Ihana mulle.
 
[QUOTE="vieras";28621803]Enpä ole deittaillut. Oletko sinä deittaillut miestä jolla on parta? Enkä tarkoita nyt mitään joulupukin partaa vaan tavallista miestä.

pääsitkö itse koskaan silittämään sitä? millainen mies muuten oli?[/QUOTE]

:D :D
 
"vierailija"
Tää kysymys nyt on vähän hassu..tunnen aika monta miestä jolla on motskari,eikä ne kyllä toistensa kanssa samanlaisia ole. Eiköhän jokainen ihminen ole yksilö,oli sillä pyörä tai ei. Omalla miehelläni on,enkä usko että hän olisi erilainen ilman pyöräänsä.
 

Yhteistyössä