Mä olen tosi avoin, mua voi melkeinpä lukea kuin avointa kirjaa, kuten sanonta menee =) Sen huomaa kaikesta, pidän rohkeasti kuvia galleriassa, kerron täälläkin aika henkilökohtaisia asioita itsestäni, kerron helposti asioitani puolitutuille, koko koulu yleensä tietää, jos olen ihastunut johonkin jne.
Annan myös kaikkien lukea kirjoituksiani ja mm. päiväkirjaani olen antanut kolmen ystäväni lukea. Olen siis hyvin avoin ihminen ja joskus häiritsee, jos joku on liian sulkeutunut, kun itse olen tottunut kertomaan aika suorasti asioitani..olen hyvin utelias ja sulkeutuneet ihmiset kiinnostavat välillä, että mitä kaikkia ajatuksia heidän päässään liikkuu
Ehkä siksi luin silloin 14-vuotiaanakin salaa serkkuni päivistä, hän on todella ujo ja sulkeutunut ihminen, olin erittäin kiinnostunut hänen ajatuksistaan/asioistaan.
Uteliaisuus on aina ollut paheeni
Minua kiinnostaa monet toisten ihmisten asiat, joista moni muu ei ole lainkaan kiinnostunut
Luin kerran vanhaa ystäväni-kirjaa ja olin 7-vuotiaana jo kirjoittanut kohtaan "minua kiinnostaa", vastaukseksi toisten salaisuudet
Nyt olen saanut jo uteliaisuuteni kuriin, en enää kysele toisten ihan henk.koht asioita tai lue salaa kenenkään päiväkirjaa.
Uteliaisuus on aina ollut paheeni