oletko ärsyttävä facebook käyttäjä? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on pari kaveria jotka sopivat niin hyvin noihin kuvauksiin. Yksi kirjoittelee kokoajan pelkkää epämääräistä, kuten "se oli sellainen päivä tänään" tai "hohhoijaa". Toinen kirjoittelee pelkkää negatiivista 99%:sesti. Yksi kaveri taas kirjoittaa aika seikkaperäisesti elämästään, mutta mua se ei häiritse. Kiva vaan tietää mitä hänelle kuuluu, ja niihin kirjoituksiin nyt keksiikin aina kommentoitavaa toisin kuin noihin voivotteluihin.

Eli toisinsanoen vähemmän ärsyttävä facebook-käyttäjä on sellainen joka ei pidä mitään ääntä itsestään. :whistle: Sittenhän on paras pysyä pois koko Facebookista kun se itsensä esille tuomisen mahdollisuus on vähän niinkuin se juttu bookissa. :D

8. Väijyjä

Lymyilet varjoissa, etkä juurikaan päivitä profiiliasi. Silti olet hämmästyttävän tietoinen ihmisten uusimmista käänteistä. Pelottavaa.

Osu ja uppos :D

Mä oon osittain. En mä jokaista pienintä tekostani päivitä, mutta kerran pari päivässä kuitenkin.

Minusta ylivoimaisesti ärsyttävimpiä on nuo jotka postaa jos jonkinmoista virtuaalijänistä, kukkapuskaa, kaljatuoppia, pusua tai kutsuja noihin ihme testeihin tai sotimaan tai pokeriin. Ei nappaa ja jos niitä pyyntöjä tulee 50 päivässä ni ei sieltä jaksa kukaan suodattaa mitään fiksua. Ja se on kaikkein rasittavinta, että niitä lähettää ihmiset jotka ei muuten IKINÄ kommentoi mitään mun profiilissa, ei laita viestiä fb:ssa, ei soita tai tekstaa muuten.

Eli mä itse olen ykköstyyppi, ehkä vähän vitosen vikaakin ja ylivoimaisesti ärsyttävin on tyyppi 12.

Eli teet niin tai näin, ärsytät joka tapauksessa. :D

Minua ärsyttää kaverit, jotka EIVÄT ole koko naamakirjassa. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mä oon osittain. En mä jokaista pienintä tekostani päivitä, mutta kerran pari päivässä kuitenkin.

Minusta ylivoimaisesti ärsyttävimpiä on nuo jotka postaa jos jonkinmoista virtuaalijänistä, kukkapuskaa, kaljatuoppia, pusua tai kutsuja noihin ihme testeihin tai sotimaan tai pokeriin. Ei nappaa ja jos niitä pyyntöjä tulee 50 päivässä ni ei sieltä jaksa kukaan suodattaa mitään fiksua. Ja se on kaikkein rasittavinta, että niitä lähettää ihmiset jotka ei muuten IKINÄ kommentoi mitään mun profiilissa, ei laita viestiä fb:ssa, ei soita tai tekstaa muuten.

Eli mä itse olen ykköstyyppi, ehkä vähän vitosen vikaakin ja ylivoimaisesti ärsyttävin on tyyppi 12.

Noi kaikenmaailman kutsut ja pyynnöt on kyl ärsyttäviä.Suurin osa tulee vaan ohitettua.

Alkuperäinen kirjoittaja hoh:
Eli toisinsanoen vähemmän ärsyttävä facebook-käyttäjä on sellainen joka ei pidä mitään ääntä itsestään. :whistle: Sittenhän on paras pysyä pois koko Facebookista kun se itsensä esille tuomisen mahdollisuus on vähän niinkuin se juttu bookissa. :D

Eikun sellainen, joka oikeasti päivittää kuulumisiaan, ei sitä onko nyt syönyt kahvin kanssa keksin tai käynyt hakemassa postin.

Ei kukaan täysijärkinen selostaisi vaikka työpaikan kahvipöydässä tai kaverille joka jumalan risahdusta päivästään, miksi se kiinnostaisi sähköisenä?

Mä taidan päivittää profiiliani sen verran harvoin etten ole sieltä ärsyttävimmästä päästä, mutta mun sisko on kyllä jo ihan mahdoton naamakirjansa kanssa. Aina sillä on joku uusi juttu siellä :headwall:

Rasittavimpia on ehkä kuitenkin ne "keräilijät", joilla on satoja "kavereita"... Huvittaa oikein, kun yhdelläkin tapauksella on "kaverina" henkilöitä, joiden kanssa oli todellisuudessa yhtä kissanhännän vetoa :DDD

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta eikös nuo kaikki kuulu just facebookiin, millanen sen käyttäjän sitten pitäisi olla? Pysykööt pois feissarista jos kerran ärsyttää.

ja te lärvikirjan käyttäjät voitte lakata lähettämästä s. postia "että liity, liity, liity" niille jotka ei jumankauta halua liittyä! Ei kaikkien tarvitse siitä innostua!

Yhteistyössä