A
ap
Vieras
http://www.taloussanomat.fi/harrastukset/2009/08/21/kaksitoista-arsyttavinta-facebookin-kayttajaa/200918616/139
mä oon
mä oon
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Pitipä oikeen päivittää ote tuosta tekstistä seinälle. :heart:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja v:Kymmenen syytä, miksi pysyn helvetin kaukana koko Facebookista.
Minua ettet tule löytämään sieltä ikuna.
hyi miten oksettavaa halua olla suosittu :x.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mä oon osittain. En mä jokaista pienintä tekostani päivitä, mutta kerran pari päivässä kuitenkin.
Minusta ylivoimaisesti ärsyttävimpiä on nuo jotka postaa jos jonkinmoista virtuaalijänistä, kukkapuskaa, kaljatuoppia, pusua tai kutsuja noihin ihme testeihin tai sotimaan tai pokeriin. Ei nappaa ja jos niitä pyyntöjä tulee 50 päivässä ni ei sieltä jaksa kukaan suodattaa mitään fiksua. Ja se on kaikkein rasittavinta, että niitä lähettää ihmiset jotka ei muuten IKINÄ kommentoi mitään mun profiilissa, ei laita viestiä fb:ssa, ei soita tai tekstaa muuten.
Eli mä itse olen ykköstyyppi, ehkä vähän vitosen vikaakin ja ylivoimaisesti ärsyttävin on tyyppi 12.
Alkuperäinen kirjoittaja hoh:Eli toisinsanoen vähemmän ärsyttävä facebook-käyttäjä on sellainen joka ei pidä mitään ääntä itsestään.Sittenhän on paras pysyä pois koko Facebookista kun se itsensä esille tuomisen mahdollisuus on vähän niinkuin se juttu bookissa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta eikös nuo kaikki kuulu just facebookiin, millanen sen käyttäjän sitten pitäisi olla? Pysykööt pois feissarista jos kerran ärsyttää.