Oletko absolutisti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja se sama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24035300]Minulla ei ole uskonnollista vakaumusta juomattomuuden takana, mutta mielestäni lähes kaikki ruoat, joissa on alkoholia käytetty valmistuksessa, maistuvat pahalle. Pahalle nimenomaan sen alkoholijuoman takia. Kastikkeet ilman viiniä, tiramisu ilman likööriä jne. maistuvat omaan makuuni paremmilta.
En nirsoile ruoan suhteen missään nimessä, tämä on makukysymys.[/QUOTE]

Ok, mä en vielä tiedä mielipidettäni kun ekaa kertaa ajattelin kokeilla kastikkeeseen :)

Olen ja en. Viimeksi join yhden siiderin eräänä helmikuun päivänä, koska tunsin trvitsevani sitä Viimeksi, kun kaupassa kävin kauhistuin siiderin hintaa enkä tietenkään ostanut yhtä tölkkiä, vaan sunlight-mehupullon. Tänään mietiskelin, milloim joisin siiderin :).

Olen kai, kun en käytä lainkaan alkoholia. En vain halua ja toisaalta jo yhden kulauksen jälkeen tulee niin epämiellyttävä olo kun alkoholi alkaa nousta päähän.

No olen. Ehkä kaksissa häissä elämäni aikana olen maistanut vähän onnittelumaljashampanjaa.
Tosin vieläkään en tiedä, oliko niissä alkoholia :)
Ja juu, Liköörikonvehteja syön joskus jouluna :)

Syitä:
Ollaan miehen kanssa niin liikkuvaisia, että täytyy molempien olla aina ajokunnossa.
Se on oikeasti ehkä suurin syy.
Omaan luonteeseen ei oikein sovi humalaisen toljanderin touhut.
Hieman myös vakaumus vaikuttaa.

Aikas lailla. Olen pyynnöstä kyllä siemaissut tänä vuonna lasista erittäin vanhaa madeiraa ja kallista shampanjaa. Pahaa olivat :x

Mun ei kannata rahojaan tuhlata alkoholiin, kun en osaa sitä arvostaa :D Oikeasti lasillinenkin on mulle jo liikaa ja tulen huonovointiseksi.

Yhteistyössä