Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Niin, mutta niitä ruokalajejahan oli paljon, jotka ei kelvannut.
No, onneksi me kaikki voidaan ystävämme valita. En minäkään ala ystäväni miehelle erikseen mitään tekemään, jos ei kerran mikään muu kelpaa kuin kala.
Ja ystäväni syö lihaa. Eli pitäisi siis tehdä kaksi ruokaa vieraille, jotta olisivat tyytyväisiä. huh.
Mä teen kahdet ruuat jo omallekin perheelle, joten ei tuottaisi mulle mitään ongelmia. Tosiasia kuitenkin on, että jos ei vieraita kotiinsa syömään kutsuessaan ole kiinnostunut siitä, mistä nämä vieraat pitävät ja mistä eivät, niin sitten tekee just sitä, mitä itse haluaa. Mutta ei pidä myöskään ihmetellä, jos vieraat syövät vain leipää ja salaattia.
Jokaisella meistä on omat tapamme toimia, mutta mulle ainakin on tärkeää, että vieraat pitävät tekemästäni ruuasta. Kuitenkin nään niitä päivälliskutsuja varten aina monen tunnin työn ja olisi ikävää, jos vieraille ei sitten juuri mikään uppoaisi. Meidän koira kyllä syö kaiken mitä jää, mutta ei tota vanhaa punkeroakaan voi ihan mahdottomaksi turvottaa =) Mutta jos ruokaa vieraille laittaessaan emännälle on aivan sama, tykkäävätkö vieraat tarjottavista vai ei, niin silloin on myös ihan sama, mitä ruokaa laittaa. Kukin syö mitä tarjotaan tai on syömättä.
Niinpä