lähettis mut psykologille ilman mun lupaa,ja hössöttäi mun ympärillä ja varmaan soittais vielä lastensuojeluun että minä en jaksa lapsien kanssa....että semmonen äiti....
Näin se asia on, ihan totta puhut! Ikinä äitini ei ole ollut minulle sellainen äiti kuin haluaisin, ikinä en tule saamaan häneltä sitä läheisyyttä mitä kaipasin niin kovin.Alkuperäinen kirjoittaja halaus:Ei kannata välittää! Jokainen on oman onnensa seppä ja aina on joku, jonka neuvot ovat niitä parhaimpia. Ei siis osata välittää ihmisestä itsestää vaan juuri kuten sanoit, julkisivu tärkein. Älä anna loukata tuollaisen vaan jatka omaa elämääsi ja paras lääke on se, että itse tiedät missä menet ja miten.
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:Kiitos, oloni on kyllä todella helpottunut kun olen asiaa purkanut terapiassa, minä en ikinä tule kelpaamaan äidilleni, olen ylipainoinen ( hän ihannoi laihuutta ) sekä sairastunut masennukseen. Ja helpotus tuli siitä että mun ei tarvi yrittää mitään, mun ei tarvi yrittää saada hyväksyntää koska se on ajan heittämistä hukkaan. Niin monta vuotta olen koittanut saada hyväksynnän, nyt se on loppu.Alkuperäinen kirjoittaja Mae:voisin kuvitella tälläistä oman äidin suusta. Se on ihan kauheata. :hug: sinulle.Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:"Sun kannattaa nyt olla tarkkana ettei tule liikaa poissaoloja töistä". Ei ollut huolissaan minusta, ainoastaan julkisivusta, olemme töissä samassa firmassa. Purskahdin itkuun mutta hän vain jatkoi, löin sitten luurin korvaan, ensin sanoin että "kuvitteletko tämän auttavan oloani?"
Tämä tapahtui tammikuussa, sen jälkeen en ole ollut yhteydessä, töissä en onneksi joudu häntä tapaamaan. Kertaakaan ei ole yrittänyt ottaa yhteyttä, enkä kyllä kaipaakaan. Terapiassa onneksi sain purkaa tilannetta ja ymmärsin että en ikinä voi kelvata äidilleni, niin erilaiset arvot meillä on.
Itse asiassa, tuntuu helpottavalta kun en mieti enää äidin miellyttämistä, tai sen puoleen muidenkaan miellyttämistä, nyt opettelen kuuntelemaan itseäni, mitä minä elämältä haluan, mikä on meidän perheelle parasta....Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:Kiitos, oloni on kyllä todella helpottunut kun olen asiaa purkanut terapiassa, minä en ikinä tule kelpaamaan äidilleni, olen ylipainoinen ( hän ihannoi laihuutta ) sekä sairastunut masennukseen. Ja helpotus tuli siitä että mun ei tarvi yrittää mitään, mun ei tarvi yrittää saada hyväksyntää koska se on ajan heittämistä hukkaan. Niin monta vuotta olen koittanut saada hyväksynnän, nyt se on loppu.Alkuperäinen kirjoittaja Mae:voisin kuvitella tälläistä oman äidin suusta. Se on ihan kauheata. :hug: sinulle.Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:"Sun kannattaa nyt olla tarkkana ettei tule liikaa poissaoloja töistä". Ei ollut huolissaan minusta, ainoastaan julkisivusta, olemme töissä samassa firmassa. Purskahdin itkuun mutta hän vain jatkoi, löin sitten luurin korvaan, ensin sanoin että "kuvitteletko tämän auttavan oloani?"
Tämä tapahtui tammikuussa, sen jälkeen en ole ollut yhteydessä, töissä en onneksi joudu häntä tapaamaan. Kertaakaan ei ole yrittänyt ottaa yhteyttä, enkä kyllä kaipaakaan. Terapiassa onneksi sain purkaa tilannetta ja ymmärsin että en ikinä voi kelvata äidilleni, niin erilaiset arvot meillä on.
tuttua mullekin, elämäsi kyllä tulee helpottumaan kun lakkaat yrittämästä, ihan varmasti.
Älä pelkää tunteitakaan, anna niiden tulla ja sitten mennä, omia aikojaan.
Voimia sulle ja lämmin halaus (jos vaan olisin lähempänä). Tiedän tunteen, kun yrittää kelvata vanhemmilleen, siinä kuitenkaan onnistumatta. Hyvä että olet nyt ymmärtänyt lopettaa sen miellyttämisen.Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:Itse asiassa, tuntuu helpottavalta kun en mieti enää äidin miellyttämistä, tai sen puoleen muidenkaan miellyttämistä, nyt opettelen kuuntelemaan itseäni, mitä minä elämältä haluan, mikä on meidän perheelle parasta....Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:Kiitos, oloni on kyllä todella helpottunut kun olen asiaa purkanut terapiassa, minä en ikinä tule kelpaamaan äidilleni, olen ylipainoinen ( hän ihannoi laihuutta ) sekä sairastunut masennukseen. Ja helpotus tuli siitä että mun ei tarvi yrittää mitään, mun ei tarvi yrittää saada hyväksyntää koska se on ajan heittämistä hukkaan. Niin monta vuotta olen koittanut saada hyväksynnän, nyt se on loppu.Alkuperäinen kirjoittaja Mae:voisin kuvitella tälläistä oman äidin suusta. Se on ihan kauheata. :hug: sinulle.Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:"Sun kannattaa nyt olla tarkkana ettei tule liikaa poissaoloja töistä". Ei ollut huolissaan minusta, ainoastaan julkisivusta, olemme töissä samassa firmassa. Purskahdin itkuun mutta hän vain jatkoi, löin sitten luurin korvaan, ensin sanoin että "kuvitteletko tämän auttavan oloani?"
tuttua mullekin, elämäsi kyllä tulee helpottumaan kun lakkaat yrittämästä, ihan varmasti.
Älä pelkää tunteitakaan, anna niiden tulla ja sitten mennä, omia aikojaan.
Eiköhän tämä tästä, pikkuhiljaa, pienin askelin...