Oleskelulupapäätöksiin jotakin rotia nyt ja harkinnanvataiset oleskeluluvat kokonaan pois!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin. Mielestäni on ihan tärkeää että suomalaiset voisivat hyvin. Meille kaikillehan se olisi mukavempi niin. Siksi olenkin sitä mieltä että JOS maahanmuuttoasiat ahdistavat niin kovasti, niin kannattaa mennä vaikka sinne metsään ja irtautua hetkeksi näistä asioista, jotta huomaa että ei koko maailma niiden asioiden ympärillä pyöri.

Minäkin taidan lähteä nyt metsää ihailemaan. Adios!
Ja minä juuri tulin.:D

On se hienoa kun meillä täällä pääkaupunkiseudulla on toistaiseksi vielä ihan kunnon metsiäkin missä käydä ihailemassa luontoa.:)

Jos Stubbin ja kumppanien suunnitelman mukaan edetään niin kohta metsät raivataan asuntojen tieltä ja Suur-Helsingin alueesta tulee metropoli ja varmaan ennenpitkään koko Suomi on asutettu täyteen.
http://www.helsinginseutu.fi/hki/hs/helsingin+seutu/yhteisty_elimet/helsingin+seudun+yhteisty_kokous/maank_yt_n+asumisen+ja+liikenteen+strategia/rajaton_metropoli

Pitäisi varmaan lähteä istuttamaan jotain suojeltuja kasveja ja liito-oravia Hesan metsät täyteen.:cautious:

Jotkut maat voisivat alkaa hillitsemään ihmisten lisääntymistä eri kannustimin, että emme tuhoa tätä palloa ja kallisarvoista luontoamme ihan täysin.
 
vierailija
Tämä on minun vakiopaikka kirjoitella.
On minulla rekattu nimimerkkikin.

Toki olen kirjoitellut Arkadianmäellekin, mutta haluan ottaa osaa ja herättää keskustelua täälläkin Suomea koskevista tärkeistä asioista.
Aika monia tuntuu kiinnostavan.
Sen huomaa ihan vilkaisemalla etusivua.
Tämä koskettaa meitä kaikkia, ja on luonnollista, että ihmiset käyvät tätä läpi siellä missä yleensäkin keskustelua käyvät muiden kanssa.
Niin, ainakin minun pahoinvointini olisi huomattavasti tuntuvampi, jos en saisi jakaa tuskaani täällä muiden kanssa.
 
vierailija
Suomen on pakko tehdä itsestään epähoukutteleva!
Muuten meille tuleva "tph-virta" on taattua, ja sitä tapahtuu juuri niin pitkään kun Afrikassa ja Arabiemiraateissa tulokkaita riittää!

Perheenyhdistämiset ovat mahdollisia jos hakija saa oleskeluluvan!
Ei meillä riitä mitenkään varat hoitamaan heidän kaikkien elinkustannuksia ja asianmukaista kotouttamista! Tämä on ihan selvä asia!

Lisää toimenpiteitä hallitukselta siis odotellessa. Soini hoitaa hienosti osansa.
Missä on muiden panos?


Mutta Arkadianmäellä tulisi olla nyt tarkkana tulevien päätösten kanssa! Nyt aletaan touhuamaan muutoksia eliitin hyväksi enenevässä määrin, koska kaikki ovat keskittyneitä maahanmuutto-ongelmaan.

tosi hyvin hoitaa.
:ROFLMAO:
 
vierailija
tosi hyvin hoitaa.
:ROFLMAO:
Onko sinulla jotain moitirravaa Soinin toiminnassa?:eek:

Hienosti hän on hoitanut ulkopolitiikan lisäksi myös sisäpolitiikkaa.

Yksin ei kukaan päätöksiä tee ja joustaa pitää välillä, että saa sen oman tärkeän asiansa sitten ajettua läpi. Kauppaahan siellä välillä käydään asioilla.

Soini on mielestäni parhaansa mukaan yrittänyt pitää maahanmuuton maltillisena ja hoitaa irakilaisten ja somalialaisten palautussopparit kuntoon. Ja on edelleen kiinnostunut Suomen turvallisuudesta!

Tuntuu että nuo muut eivät aio laittaa kattoa tulijoille - ottavat lisää lainaa ja leikkaavat vuoron perään, jotta saadaan katettua kaikki maahanmuuton kustannukset.

Me elämme Suomessa jo pitkälti velkarahalla.
Kaikkien, myös suvaitsevaisten tulisi tiedostaa että meidän lapset tässä tulevat kärsimään jos vielä hassataan rahaa, eikä saada Suomea talouskasvuun!
 
vierailija
vierailija
Niin, mitä se Soini nyt on saanutkaan aikaan? Tänä vuonna arvio 50 000 turvapaikanhakijaa.

Onko palautussopimukset Irakin ja Somalian kanssa yhtään edistyneet? Ei ilmeisesti.
 
vierailija
Tämä on minun vakiopaikka kirjoitella.
On minulla rekattu nimimerkkikin.

Toki olen kirjoitellut Arkadianmäellekin, mutta haluan ottaa osaa ja herättää keskustelua täälläkin Suomea koskevista tärkeistä asioista.
Aika monia tuntuu kiinnostavan.
Sen huomaa ihan vilkaisemalla etusivua.
Tämä koskettaa meitä kaikkia, ja on luonnollista, että ihmiset käyvät tätä läpi siellä missä yleensäkin keskustelua käyvät muiden kanssa.
05.10.2015.:alien:
 

Yhteistyössä