Olenkohan typerä arkajalka?

Marsupilami--

Aktiivinen jäsen
24.03.2008
1 433
0
36
Kun nyt selvisi, ettei mies pääse synnytykseen. Maanantai aamuna on käynnistys. Kuulemma niin vajaa miehitys töissä, että ei pysty pitämään vapaata. Ja tottahan minä sen ymmärränkin, kuitenkin koulukyytejä ajaa, joten ei niitä lapsia voi tien varteenkaan jättää.

No, minä nyt sitten itken täällä, kun joudun yksin menemään :'( Jostain syystä synnytys on sellainen asia, mitä en koskaan ole pystynyt yksin "hoitamaan", vaan olen tarvinnut sen henkisen tuen aina.
Vaikka traumoja ei ole, enkä pelkää, koska on helpot olleet kaikki, mutta se henkinen paine vaan on liikaa.
Hetken jo mietin että peruisin käynnistyksen :ashamed:

Onko sulla ketään hyvää ystävää joka voisi tulla tueksi? Tai äiti? Vai onko siinä jotain rajotuksia että kuka saa tulla mukaan? Ei ole itsellä vielä kokemusta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko sulla ketään hyvää ystävää joka voisi tulla tueksi? Tai äiti? Vai onko siinä jotain rajotuksia että kuka saa tulla mukaan? Ei ole itsellä vielä kokemusta.

Omaa äitiä minäkin mietin, mutta kestääkö sitten minulla pinna sitä, kun kuitenkaan ei mitään sydänystäviä olla... Minkä verran uskaltaisin luottaa, että jos kivuissani jotain pahasti sanon, niin äiti ymmärtäisi....

Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Omaa äitiä minäkin mietin, mutta kestääkö sitten minulla pinna sitä, kun kuitenkaan ei mitään sydänystäviä olla... Minkä verran uskaltaisin luottaa, että jos kivuissani jotain pahasti sanon, niin äiti ymmärtäisi....

No onhan äitikin varmaan synnyttänyt, joten kyllä se ehkä ymmärtää :)

Yhteistyössä