Olenkohan taaskaan raskaana.. en jaksaisi taas yhtä pettymystä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sirppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sirppu"

Vieras
Dpo 8 ja yritän lukea kehoni merkkejä.. onko raskaus tällä kertaa alkanut..? PMS-oireita tutkailen, onko niitä tällä kertaa, miltä tuntuu.. No onhan niitä, ärsytystä, pikaistumisia, harmituksia.. mutta ne nyt voi olla ihan mitä vain, eikö?

Tää on piinallista :( Olemme yrittäneet nyt 8kk.

Kunpa olis joku keino tietää NYT mutta kun ei, mun pitää kärvistellä vielä lähes viikko ennen kuin ne kuukautiset alkaa (taas ajallaan, kuten aina..). Viikonloppuna on vielä reissu, sukulointia, enkä viitsisi millään ennen sitä testata (vaikka periaatteessa kai voisikin?) koska se fiilis kun tuijottaa negatiivista testiä ja tietää että pitää kerätä itsensä... no thanks..

Jos kerran kierto on ns. kellontarkka, älä tee testiä ennenkuin vuoto on myöhässä (tiedän, helpommin sanottu kuin tehty). Keskity viikonlopun aikana sukulaisiin ja ala jo nyt virittäytyä vierailutunnelmiin, niin äkkiä se ensi viikko tulee.

Ja ollenkaan tilannettasi vähättelemättä, 8 kk on kuitenkin aika lyhyt aika. Se tuntuu sitä elävälle tuhottoman pitkälle, mutta on pareja, jotka odottavat vauvaa vuosia. Ja itse toisenlaisen reitin kautta uudestaan äidiksi tulleena, minä valitsisin mieluummin 8 kk raskaaksitulemattomuutta kuin samassa ajassa 3 keskenmenoa ja taas raskaana (joka meni myös kesken).

Luultavasti raskautuminen vain vaikeutuu kun mielialatkin siihen vaikuttaa ja kun lopetat tuon kyttäämisen, voitte vaikka onnistuakin helpommalla. Mullakin raskaus alkoi juuri siltä kierrolta kun odottelin vain kuukautisia kun mies oli reissussa ja luulin ajan menneen ohi jo ennen hönen paluutaan. Puolivuotta oli takana.

Jos kerran kierto on ns. kellontarkka, älä tee testiä ennenkuin vuoto on myöhässä (tiedän, helpommin sanottu kuin tehty). Keskity viikonlopun aikana sukulaisiin ja ala jo nyt virittäytyä vierailutunnelmiin, niin äkkiä se ensi viikko tulee.

Ja ollenkaan tilannettasi vähättelemättä, 8 kk on kuitenkin aika lyhyt aika. Se tuntuu sitä elävälle tuhottoman pitkälle, mutta on pareja, jotka odottavat vauvaa vuosia. Ja itse toisenlaisen reitin kautta uudestaan äidiksi tulleena, minä valitsisin mieluummin 8 kk raskaaksitulemattomuutta kuin samassa ajassa 3 keskenmenoa ja taas raskaana (joka meni myös kesken).

Olet oikeassa. Ja noin minäkin periaatteessa ajattelen. Toisaalta toivon että saisin sen plussan ja viikonloppuna olisi ihana salaisuus "varjeltavana" mutta koska se on epätodennäköisempää kuin se toinen vaihtoehto niin jätänpä testaamatta..

Viikonloppua päin ja hyvillä mielin, kyllä se ensi viikko sieltä tulee :)

Yhteistyössä