Olenkohan masentunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Vai mikä minua vaivaa kun en halua tavata kavereitani. Ja töissäkin käyn mieluummin yksin kahvilla. Tuntuu vain etten jaksa muita ihmisiä enkä osaa enää puhuakaan mistään asiasta. Kaikkein mieluiten tekisin työni yksin ja kotiin palattuani mieskin voisi olla jossain muualla. Vain lasten seurassa on hyvä olla.

Minulla sama, tosin lapset voi vaihtaa kissoihin. Joskus muinoin minulla diagnosoitiin vaikea masennus ja lääkkeitä ja terapiaa seurasi. Ei auttanut kummatkaan ja molemmat lopetettiin kun lääkkeet yhtä tyhjän kanssa ja terapeuteille en halua puhua enkä edes tiedä mistä puhuisin.

Terveisin: kolme itsemurhayritystä takana ja vielä yksi suunnitteilla. Tällä kertaa pitänee vetäistä niin överiksi että lähtee henki 100% varmuudella. (Ja ei, en ole onneton enkä "masentunut", en vain viihdy tässä maailmassa, en pidä ihmisistä enkä koe elämällä olevan minulle mitään tarjottavaa, olen kyllästynyt ja v***uuntunut enemmän kuin surullinen tai itseäni säälivä)

Jos ei pidä ihmisistä niin kannattaa silti yrittää tutustua uusiin koska suurin osa onkin täysiä persereikiä mutta on niitä tutustumisenkin arvoisia joista voi saada hyvän ystävän joka taas auttaa kun masentaa.

Yhteistyössä