K
kevätesikko
Vieras
Meillä on kaunis, iso koti, terveet lapset ja hyvä parisuhde. Tuossahan on jo eväät hyvään elämään, huomaan sen itsekin. Molemmilla on työpaikat, mies nauttii omasta työstään tosi paljon, minä en...
Työni on "siistiä sisätyötä", palkkakin ihan ok, käteen jää rapiat 1500e/kk. Mutta jotenkin olen huomannut, että taidan olla työtä vieroksuva...
Ei yhtään kiinnosta olla töissä ja aina tekisi mieli johonkin toiseen työpaikkaan. Vakipaikka on kuitenkin tänä päivänä aika iso asia. Tosin tämä mun työhistoria on ehkä mennyt liian hyvin, kun tämä on jo toinen vakituinen pestini, jonka olen saanut ihan vain hakemalla työpaikkaa.
Onko minulla asiat liiankin hyvin, kun jotenkin elämä tuntuu tökkivän, vaikka kulissit on niin pirun kunnossa :/ No, tuossahan sen itsekin huomaan, kun kirjoitan asiat ylös, että turhasta taidan niuhottaa...
Kyllä minä tätä onnea tietenkin arvostankin, mutta kun vain oppisi olemaan onnellinen tässä hetkessä! Neuvoja otetaan vastaan
Työni on "siistiä sisätyötä", palkkakin ihan ok, käteen jää rapiat 1500e/kk. Mutta jotenkin olen huomannut, että taidan olla työtä vieroksuva...
Onko minulla asiat liiankin hyvin, kun jotenkin elämä tuntuu tökkivän, vaikka kulissit on niin pirun kunnossa :/ No, tuossahan sen itsekin huomaan, kun kirjoitan asiat ylös, että turhasta taidan niuhottaa...
Kyllä minä tätä onnea tietenkin arvostankin, mutta kun vain oppisi olemaan onnellinen tässä hetkessä! Neuvoja otetaan vastaan