Olenkohan mä vain perustyytymätön, työtä vieroksuva b..tch...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kevätesikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kevätesikko

Vieras
Meillä on kaunis, iso koti, terveet lapset ja hyvä parisuhde. Tuossahan on jo eväät hyvään elämään, huomaan sen itsekin. Molemmilla on työpaikat, mies nauttii omasta työstään tosi paljon, minä en...

Työni on "siistiä sisätyötä", palkkakin ihan ok, käteen jää rapiat 1500e/kk. Mutta jotenkin olen huomannut, että taidan olla työtä vieroksuva...:( Ei yhtään kiinnosta olla töissä ja aina tekisi mieli johonkin toiseen työpaikkaan. Vakipaikka on kuitenkin tänä päivänä aika iso asia. Tosin tämä mun työhistoria on ehkä mennyt liian hyvin, kun tämä on jo toinen vakituinen pestini, jonka olen saanut ihan vain hakemalla työpaikkaa.

Onko minulla asiat liiankin hyvin, kun jotenkin elämä tuntuu tökkivän, vaikka kulissit on niin pirun kunnossa :/ No, tuossahan sen itsekin huomaan, kun kirjoitan asiat ylös, että turhasta taidan niuhottaa...:(

Kyllä minä tätä onnea tietenkin arvostankin, mutta kun vain oppisi olemaan onnellinen tässä hetkessä! Neuvoja otetaan vastaan ;)

lohduttavaa kuulla, että muillakin sama ongelma :) Minä kanssa mietin, että turhaa tässä on pyristellä tätä työasiaa vastaan, teen vain hommani ja otan palkan vastaan. Mun elämä kyllä keskittyy ihan muuhun kuin työelämään, mutta olisihan se jotenkin hienoa olla sellaisessa työssä, että tuntisi sen olevan oikein intohimo :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tosivieras:
Sä vaan oot tyypillinen nainen joka ei ole mihinkään tyytyväinen. Se ei siis ole vika vaan ominaisuus.

:D No voi hitsin pimpula sentään... Onko tuota ominaisuutta mahdollisuus muokata...:)

Joitakin onnistuneita kokeiluja laboratorio-olosuhteissa on jo tehty, mutta ne toimivat vain valvotuissa olosuhteissa.

Jos työ on vain sellaista mikä hoidetaan pois nopeasti ja lähdetään kotiin niin ei siitä kyllä mitään saa palkan lisäksi. Mieti oikeasti millainen työ sua kiinnostaisi ja hae sinne/opiskele alalle. Aivan turhaa kitkuttaa tylsässä työssä kun niitä oikeasti mielenkiintoisiakin on. Ei todellakaan turha valituksen aihe.

Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Jos työ on vain sellaista mikä hoidetaan pois nopeasti ja lähdetään kotiin niin ei siitä kyllä mitään saa palkan lisäksi. Mieti oikeasti millainen työ sua kiinnostaisi ja hae sinne/opiskele alalle. Aivan turhaa kitkuttaa tylsässä työssä kun niitä oikeasti mielenkiintoisiakin on. Ei todellakaan turha valituksen aihe.

Useimmat työt vain nyt ovat sellaista pakkopullaa jota tehdään vain rahan vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:

Kiitos :) Työ tosiaan on sellaista, jonka voi ihan hyvällä omallatunnolla jättää kun kello lyö tarpeeksi ja rukkaset tippuu sitten siihen. Itse en jaksa ottaa sitä todellakaan vakavasti, vaikka osa työkavereista ottaakin...

Työssäni on tavoitteita ja vaatimuksia, jotka nyppivät ajoittain ihan pirusti :( Tietyt henkilökuntaedut vain ovat niin hyvät, että pelottaa niitä jättää...

Yhteistyössä