olenkohan mä vaan heikko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja geishan dream
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

geishan dream

Vieras
välillä ku lukee tätä palstaa tuntuu siltä että moni täällä on kokeillut lähes kaikki olemassa olevat e-pillerimerkit, renkaat, laastarit ym... ihmettelen vaan että miten te jaksatte kokeilla? mä kokeilin viime vuonna elämäni ekat pillerit ja meinasin jo lopettaa 2viikon jälkeen. terkkari sitte vähän tsemppas mua kestämään sen 3kk. söin sen 3kk mut sitten oli ihan pakko lopettaa oireet oli niin pahat että tuntu että henki lähtöö jos jatkan. palautuminen normaaliin kesti lähes vuoden. en oo sen jälkeen uskaltanu koskee hormoneihin vaikka ne oliskin "helppo" ehkäisy.kait mä vaan oon sit niin heikko kun en kestä tollasta.

Heei! Eri ihmiset reagoi hormoneihin tosi eri tavalla. Joillekin hormonaalinen ehkäisy ei vain sovi. Itse en ole koskaan syönyt pillereitä, enkä tiedä uskaltaudunko koskaan kokeilemaankaan. Luota itseesi ja kehoosi ja tee niin kuin tuntuu hyvältä. Ei niitä pillereitä terkkarin takia kannata syödä tai siksi, että "kaikki muutkin" käyttää niitä. Pillerit ei ole ainoa ehkäisymenetelmä.

haluaisin syödä pillereitä se olis niin helppo ja kätevä ehkäisy tapa. mutta jokin "tunne" minussa käskee olla sekaantumatta niihin enää... ärsyttävää kun ei tiedä pitäiskö luottaa siihen tunteeseen vai onko se vaan höpöhöpöä ja pelko joka jäänyt ekasta kokeilusta...

Yhteistyössä