..olenkohan mä naimisissa väärän miehen kanssa, vai mitä tää on..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdistaa

Vieras
Tuntuu, että tuottaa mulle pettymyksiä kerta toisensa jälkeen. Ei mitään isoja juttuja, mutta pieniä.. joista kertyy iso kasa. vai onkohan vika minussa, vaadinko häneltä liikaa enkä hyväksy häntä sellaisena kun hän on..
Rakastan kyllä ja kovasti! ..Vai oiskohan kyseessä joku muutoskriisi ku ny tapahatunut aika paljon muutoksia meillä elämässä. Aloitin (ex-kotiäitinä) opiskelun, toinen lapsi tekee tuloaan, raha-asioissa ongelmia..

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Pahahan sitä täältä on sanoa, mutta yleiseen tyytymättömyyteen lähteminen ei lopulta auta. Eri asia, jos miehessä on jokin perustavaa laatua oleva, kertakaikkisen korjaamaton vika.

Niihän se on, siis turha täältä kysellä :) Enkyllä tiedä itsekään mikä meillällä nyt mättää. ja jos joku mättää nii se tuntuu olevan vain mun pään sisällä se ongelma.. ei mies ole keksinyt meillä olevan mitään ongelmia. Ja , mitään anteeksiantamatonta vikaa ei miehessä ole, rakas ihminen.. mutta ehkä juuri siksi myös se kaikkein raivostuttavin.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Pahahan sitä täältä on sanoa, mutta yleiseen tyytymättömyyteen lähteminen ei lopulta auta. Eri asia, jos miehessä on jokin perustavaa laatua oleva, kertakaikkisen korjaamaton vika.

Mun mies on alkoholisti,nuori yrittäjä joka on kolmessa vuodessa alkoholisoitunut pahasti,ei tajua hakea apua.Olen puhunut ja yrittänyt saaha raitistumaan.Hän ennen rieuhu humalassa,enää ei.Hän vain käy viinalla,se on hänen polttoaineensa.En ole aikonut lähteä,ennen suunnittelin lähtöää päivittäin,enää en koska hän on harmiton humalassa.onhan tämä rankkaa ja koen että jään paljosta paitsi....Päivä päivältä hänen juominen menee pahempaan suuntaan.Hän on kolmessakymmenissä.Elämä menee sumussa jotenkin.En tiedä mitä tehdä,mutta en pysty lähtemään,rakastan häntä niin paljon. Jos ei ole mitään vastaavaa älä lähde jos lapsikin tulossa ja yksi on olemassa.Arvosta sitä mitä on jos kerta vielä rakastat miestäsi!

Välillä tuntuu tuolta, vaikka miehessä ei periaatteessa vikaa olekaan. Luulen, että itselläni johtuu siitä, että mentiin vasta naimisiin ja siihen täytyy vielä totutella. Pääasiassa ollaan onnellisia. Nuo muutokset varmaan vaikuttaa. Ei kannata tehdä mitään hätiköityä. :)

Yhteistyössä