T
Turhamainen
Vieras
Laihdutuskuuri päällä... mutta jo pitkään junnannut paino samassa ja se masentaa niin, etten jaksa enää pitääkään tiukkaa linjaa laihiksen suhteen... sorun siis herkuttelemaan ja sitten en varmana laihdu!
Mutta toisaalta kyllä nyt olen huomannut, että silloin kun sorrun herkuttelemaan, olen muutenkin vähän allapäin ja ehkä jopa hiukan masentunutkin. Eli olisiko sittenkin niin päin, että masennus ajaa syömään enkä siksi laihdu?
Oliko sekavasti selitetty? Mutta tuntuu välillä, että tämä laihdutushomma on mennyt jo ihan pakkomielteiseksi...
Tuntuu, että on PAKKO laihtua. Jos en laihdu, masennun. Ja jos sorrun herkuttelemaan, olen hetken onnellinen herkuista, mutta sitten masennun kahta kauheammin, kun tuli takapakkia...
Ihan turhamainen ongelma... mutta tosiaan siis jo ihan ONGELMA mulle...
Mutta toisaalta kyllä nyt olen huomannut, että silloin kun sorrun herkuttelemaan, olen muutenkin vähän allapäin ja ehkä jopa hiukan masentunutkin. Eli olisiko sittenkin niin päin, että masennus ajaa syömään enkä siksi laihdu?
Oliko sekavasti selitetty? Mutta tuntuu välillä, että tämä laihdutushomma on mennyt jo ihan pakkomielteiseksi...
Ihan turhamainen ongelma... mutta tosiaan siis jo ihan ONGELMA mulle...