5
5x äiti
Vieras
Kyse hoidoista lapsen saamiseksi. Olen 39v, entisestä liitosta neljä lasta. Miehellä entisestä liitostaan kaksi aikuista lasta. Millä yksi yhteinen viisivuotias lapsi. Mies haluaisi kovasti toista, mutta sitä ei ehkäisemättömydestä huolimatta ole kuulunut. Mies haluaisi hoitoihin, että se lapsi saatais, mutta minä en. Mielestäni minä olen lapseni tehnyt ja jos nyt sattuu ennen kuin täytän 40 tulla raskaaksi, saa vauva tulla, mutta ei hoitojen kautta. En jaksa ajatella edes sitä prosessia. Täytän 40 tammikuussa ja silloin laitatan kierukan. Näin olen oman elämäni ajatellut. Siihen asti on vauvalle lupa tulla jos luoja suo.
Miehelle alkaa olla pakkomielle vauvan saanti. hän on kuitenkin jo ihan aikuinen, 45 vuotias kolmen lapsen isä. Meillä ei nyt oikein suhdekkaan tämän asian takia toimi. Olenko siis itsekäs, kun en halua luontoa avittaa ja en väkipakolla raskaaksi tulla. Minulle sopisi kierukan laitto hetimmiten, mutta sen verran olen tullut miehen toiveessa vastaan, että annan aikaa siihen 40v päivään asti. Suoraan sanoen, en enää jaksaisi raskausaikaa, ne on olleet vaikeita.
Miehelle alkaa olla pakkomielle vauvan saanti. hän on kuitenkin jo ihan aikuinen, 45 vuotias kolmen lapsen isä. Meillä ei nyt oikein suhdekkaan tämän asian takia toimi. Olenko siis itsekäs, kun en halua luontoa avittaa ja en väkipakolla raskaaksi tulla. Minulle sopisi kierukan laitto hetimmiten, mutta sen verran olen tullut miehen toiveessa vastaan, että annan aikaa siihen 40v päivään asti. Suoraan sanoen, en enää jaksaisi raskausaikaa, ne on olleet vaikeita.