T
Turkilmas
Vieras
Alan olla totaalisen kyllästynyt. Mulla on jo vuosia tullut ajoittain (siis tosi harvoin) hormoninäppyjä leukapieliin. Nypyt on ollut tosi kauan kasvoissa, siis viikkoja ja sen jälkeen kuivunut pois. Molemmissa raskauksissa nypyt oli suunnilleen koko raskauden ajan alusta loppuun "sulostuttamassa" kasvoja. Synnytyksen jälkeen nypyt sitten hiljalleen kuivui pois.
Nyt en ole raskaana, mutta silti mulla on ollut yhtäjaksoisesti hormoninäppyjä naamassa viimeiset 7 kk. Välillä tietty näpyt kuivuu pois, mutta uusia tulee heti tilalle. Ihan kamalaa
. Ne kuivuvat näpyt hilseilee kun kuollutta ihoa kuoriutuu pois ja samalla pukkaa taas uutta näppyä tilalle. Olen kuin teini-ikäinen finniongelmainen, varsinkin kun nuo nypyt tosiaan näyttää finneiltä. Niitä ne ei kuitenkaan ole, vaan ihan selvästi tosiaan hormoninäppyjä.
Onko olemassa jotain konstia millä niistä voisi päästä eroon? Ja mistä ihmeestä voi johtua tämä yhtäjaksoinen nyppynaamaisuus?
Nyt en ole raskaana, mutta silti mulla on ollut yhtäjaksoisesti hormoninäppyjä naamassa viimeiset 7 kk. Välillä tietty näpyt kuivuu pois, mutta uusia tulee heti tilalle. Ihan kamalaa
Onko olemassa jotain konstia millä niistä voisi päästä eroon? Ja mistä ihmeestä voi johtua tämä yhtäjaksoinen nyppynaamaisuus?