Olenko vähän liian herkkänahkainen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Niin, mitäpä olette mieltä...
Kyseessä siis tilanne, jossa tutustuttu miehen kanssa.
Jaettu todella kipeitäkin asioita puolin ja toisin menneisyydestä.
Nyt mies muuttui muutama päivä sitten todella hiljaiseksi "perhesyiden takia"
Ei ole ehtinyt pitää yhteyttä kun hoitaa niitä ja on luvannut että soittaa ja selittää tilanteen. Puhelua ei kuitenkaan ole vielä tullut..
Jotenkin itse koen tämän hyvin loukkaavana historiaamme nähden, olen itse kertonut miehelle ku elämässäni on tapahtunut vakavia asioita. Tuntuu jotenkin epäluottamuslauseelta minua kohtaan. Ja varsinkin, kun ei ole sitten moneen päivään muka ehtinyt soittaa. Tuntuu, että maku koko mieheen on mennyt koska odotin keskenäiseltä luottamukseltamme enemmän. En osaa suhtautua nyt ja pelkään, että JOS mies nyt ikinä soittaa olen kylmä ja tyly.
 
kannattaa olla ja odottaa, ainakin jonkun aikaa. on vaan ihmisiä, jotka eivät osaa vaikeista asioista heti puhua. ei sitä tarvii epäluottamuksena ottaa. itse koen ahdistavana ja painostavana, jos joku yrittää pakottaa puhumaan ennen kuin olen siihen valmis
 
kannattaa olla ja odottaa, ainakin jonkun aikaa. on vaan ihmisiä, jotka eivät osaa vaikeista asioista heti puhua. ei sitä tarvii epäluottamuksena ottaa. itse koen ahdistavana ja painostavana, jos joku yrittää pakottaa puhumaan ennen kuin olen siihen valmis

Ymmärrän kyllä tuonkin. Jotenkin on vaan todella outoa, että hänellä ei ole muka aikaa keskustella kanssani yhtään mistään, vaikka roikkuu linjoilla onlinessa kokoajan.
 
voitahan sä suoraan kysyä, missä mennään. eikö mies enää halua sinua elämäänsä

Kysyin eilen. Miehen vastaus: "En oo sulkenut sua missään tapauksessa pois" "Nyt mä tarviin luottamusta, jos tietäisit, ymmärtäisit"

Tiedän myös, että mies on helvetin kiltti ja pelkäänkin ettei vaan uskalla sanoa mulle suoraan miten asiat on.. Mutta millä tuokaan selviää muulla kuin ajalla?
 
Kysyin eilen. Miehen vastaus: "En oo sulkenut sua missään tapauksessa pois" "Nyt mä tarviin luottamusta, jos tietäisit, ymmärtäisit"

Tiedän myös, että mies on helvetin kiltti ja pelkäänkin ettei vaan uskalla sanoa mulle suoraan miten asiat on.. Mutta millä tuokaan selviää muulla kuin ajalla?
ajan kans selviää. painostus ei kannata. täytyy nyt vaan luottaa tuohon mitä mies on sanonut. toki rajallinenhan sekin aika pitää olla. ei kukaan jaksa odottaa kovin kauan
 
ajan kans selviää. painostus ei kannata. täytyy nyt vaan luottaa tuohon mitä mies on sanonut. toki rajallinenhan sekin aika pitää olla. ei kukaan jaksa odottaa kovin kauan

Ajattelin odottaa tämän viikon.. Tiedän että vappuna hänellä on menoa, mutta jos ei sitä ennen tai viimeistään sen jälkeen ole aikaa asiaa minulle selventää, niin ei siitä voi vetää kuin sen johtopäätöksen, että olen häntäpäässä hänen tärkeyslistallaan.
 
Itse saattaisin käyttäytyä noin, jos tulisi esim. syöpäepäily. Haluaisin luultavasti odottaa tarkempaa tietoa ennenkuin puhuisin asiasta, sillä usein hälytykset ovat turhia. En haluaisi, että muut alkavat panikoimaan asiasta ilman syytä.
 
Itse saattaisin käyttäytyä noin, jos tulisi esim. syöpäepäily. Haluaisin luultavasti odottaa tarkempaa tietoa ennenkuin puhuisin asiasta, sillä usein hälytykset ovat turhia. En haluaisi, että muut alkavat panikoimaan asiasta ilman syytä.

Sen verran tiedän ettei tapahtuneet liity häneen itseensä.
Enkä edes halua tietää yksityiskohtia.
Tarkemmin ajateltuna en halua tietää enää mitään.
 

Yhteistyössä