V
vierailija
Vieras
Niin, mitäpä olette mieltä...
Kyseessä siis tilanne, jossa tutustuttu miehen kanssa.
Jaettu todella kipeitäkin asioita puolin ja toisin menneisyydestä.
Nyt mies muuttui muutama päivä sitten todella hiljaiseksi "perhesyiden takia"
Ei ole ehtinyt pitää yhteyttä kun hoitaa niitä ja on luvannut että soittaa ja selittää tilanteen. Puhelua ei kuitenkaan ole vielä tullut..
Jotenkin itse koen tämän hyvin loukkaavana historiaamme nähden, olen itse kertonut miehelle ku elämässäni on tapahtunut vakavia asioita. Tuntuu jotenkin epäluottamuslauseelta minua kohtaan. Ja varsinkin, kun ei ole sitten moneen päivään muka ehtinyt soittaa. Tuntuu, että maku koko mieheen on mennyt koska odotin keskenäiseltä luottamukseltamme enemmän. En osaa suhtautua nyt ja pelkään, että JOS mies nyt ikinä soittaa olen kylmä ja tyly.
Kyseessä siis tilanne, jossa tutustuttu miehen kanssa.
Jaettu todella kipeitäkin asioita puolin ja toisin menneisyydestä.
Nyt mies muuttui muutama päivä sitten todella hiljaiseksi "perhesyiden takia"
Ei ole ehtinyt pitää yhteyttä kun hoitaa niitä ja on luvannut että soittaa ja selittää tilanteen. Puhelua ei kuitenkaan ole vielä tullut..
Jotenkin itse koen tämän hyvin loukkaavana historiaamme nähden, olen itse kertonut miehelle ku elämässäni on tapahtunut vakavia asioita. Tuntuu jotenkin epäluottamuslauseelta minua kohtaan. Ja varsinkin, kun ei ole sitten moneen päivään muka ehtinyt soittaa. Tuntuu, että maku koko mieheen on mennyt koska odotin keskenäiseltä luottamukseltamme enemmän. En osaa suhtautua nyt ja pelkään, että JOS mies nyt ikinä soittaa olen kylmä ja tyly.