Olenko tossun alla?

Eli ns. ongelma on tämä: Minun puhelimeni kettuilee välillä, eli kohisee itsekseen, lopettaa kun sammutan puhelimen, ei aina pysy viestin kirjotuksessa perässä, touchpad (Samsung Soul siis kyseessä) ei ota aina painalluksia vaikka painaa ja on herkimmällä asetuksella. Menisi vielä takuuseen, mutta ajattelin kuitenkin hankkia varsinaiseksi puhelimeksi iPhone 3G S'n. Avokillani on iPhone 3G ja häntä harmittaa erittäin paljon kun haluaisi tuon paremman ja tehokkaamman 3G S'n. Kilttinä ihmisenä ajattelin lainata 3G S'ni avokille siksi aikaa, kunnes hänen puhelimensa olisi maksettu ja hän voisi hankkia minkä puhelimen haluaa. Ja tässä tapauksessa puhelimen pois maksaminen heti ei ole vaihtoehto. Mielipiteitä kiitos :)
 
Que
tässä nyt oikein haetaan? Sulla on kiva kapula, jannullas ihan kiva kanssa, ja sitte sä aiot ostaa kivemman? Sitäkö immeisten nyt pitäis ihastella ja kertoa, kuinka kivaa kaikilla on sun puolesta??
 
olet
jos sä haluat itelles puhelimen niin osta itelles. jos sulle kelpaa sellainen puhelin kun miehelläs niin osta sitte sellainen äläkä suotta tuhlaa rahojas kalliimpaan.
 
Pointti oli, että haluaisin saada ukolle hyvän mielen antamalla hänelle lainaan hienomman (jollaisen itsekin haluan), mutta kaverini väittää minun olevan ihan tossun alla kun haluan näin tehdä. Omaksi ukko ei siis hienompaa puhelinta saa, ellei sitä itse osta.

Que, mulle on ihan yks maku mitä ihmiset ajattelee tai on ajattelematta musta tai mun kapulasta tai mun ukon kapulasta, kysyin mielipiteitä siihen että onko ihan tossun alla jos haluaa olla miehelleen kiva. Tuntuu että sua ketuttaa se, ettei itelläs ole varaa uuteen puhelimeen. Toki näin ei välttämättä ole, tältä se vaan tuntuu.
 
metsänpeitto
Kyllä avokin aikuisena ihmisenä pitäisi myös kyetä elämään sen kanssa, että ei aina saa mitä haluaa ja että muilla voi olla hienompia. Mutta en kyllä ymmärrä, että miksi et korjata sitä takuuseen kuuluvaa puhelinta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:
Pointti oli, että haluaisin saada ukolle hyvän mielen antamalla hänelle lainaan hienomman (jollaisen itsekin haluan), mutta kaverini väittää minun olevan ihan tossun alla kun haluan näin tehdä. Omaksi ukko ei siis hienompaa puhelinta saa, ellei sitä itse osta.

Que, mulle on ihan yks maku mitä ihmiset ajattelee tai on ajattelematta musta tai mun kapulasta tai mun ukon kapulasta, kysyin mielipiteitä siihen että onko ihan tossun alla jos haluaa olla miehelleen kiva. Tuntuu että sua ketuttaa se, ettei itelläs ole varaa uuteen puhelimeen. Toki näin ei välttämättä ole, tältä se vaan tuntuu.

Mun on edes vaikea ajatella jonkun olevan tossunalla materiaalin takia tai mä en edes ymmärrä, mitä väliä jollain puhelimella on, kuhan se toimii vain.

 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Kyllä avokin aikuisena ihmisenä pitäisi myös kyetä elämään sen kanssa, että ei aina saa mitä haluaa ja että muilla voi olla hienompia. Mutta en kyllä ymmärrä, että miksi et korjata sitä takuuseen kuuluvaa puhelinta.
Korjautankin ja pidän varapuhelimena. Se on kohta maksettu (meni perintätoimiston kautta, on muka niin paljon maksuja maksamatta että valottavat koko jäljelläolevan summan puhelimesta) ja haluan iPhonen, nyt kun minulla on siihen varaa. Samaa mieltä että pitäisi kestää tuo, mutta tilanne nyt on mikä on.
 

Yhteistyössä