Olenko tosiaan ainut, joka on kyllästynyt tähän jatkuvaan homo-keskusteluun? Hermo menee!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Perinteinen(kö)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Perinteinen(kö)

Vieras
Eikö kukaan muu ole kyllästynyt tähän jatkuvaan homo-toitotukseen? Voi jessus sentään, kun ei voi yhtäkään lehteä lukea, yhtiäkään uutisia katsoa ilman sitä perkeleen homo-kysymystä tasa-arvoisesta avioliittolaista ja läpälää. Ja joka hemmetin ohjelmaankin pitää työntää niitä homoja... Tämä vaikuttaa jo propagandalta. Ei minulla mitään heitä, siis homoja, vastaan ole, tehköön mitä lystäävät keskenänsä, ei ole minulta pois! Mutta täytyykö tätä aihetta väkisin tyrkyttää joka tuutista? Olenko ainut mietteineni?

Valitettavasti et ole ainoa. Uskotteko te ihan oikeasti tuohon "ei mulla ole mitään homoja vastaan" sepustukseen vai ihanko vain meitä huijatakseen sitä hoette?

Miltä kuulostais tällainen? Ei mulla ole mitään naisia vastaan mutta miksi niiden pitää tunkea joka paikkaan. Aina kun avaan television tai lehden niin siellä on nainen! Ja joka paikassa pitää olla valittamassa siitä kuinka ikävää on ku heitä syrjitään. Siis mun puolesta saa ihan rauhassa olla nainen, kunhan vaan olisi hiljaa asiasta!

Helvettiäkö noita lapsiperheisiin liittyviä leikkauksia pitää joka paikassa itkeä. Olisivat tyytyväisiä, että yhteiskunta tukee rahallisesti edes jotain. Jos niitä lapsia tekee, niin itse ne pitää elättää. Mutta ei. Kun vähän pitäisi säästää ja leikkauksia tehdään vaikka päivähoito-oikeuksiin, niin johan räjähtää käsiin ja itku ja huuto alkaa. Ei jaksais enää yhtään uutista ja otsikkoa ja mielipidekirjoitusta lapsiperheistä.

Mä oon myös ihan kypsä!

Hassuinta on mun mielestä että mediassa homoista tehdään jotain maagisia otuksia, stereotyyppisiä, erilaisia kuin heterot. Miksi ei ne voi mediassa olla vain ihmisiä niinkuin muutkin?

Homo sitä, homo tätä, homo-oikeudet, homovastainen, homohomohomo.

Sitten IRL unohdat kokonaan että sun mukavin työkaveri edes on homo, koska et ajattele sitä, sehän on vaan yksi joukosta, ei mikää speciaalimpi, uniikimpi, jalustalla, vaan normikiva ihminen.
Ei mikään median SuperHomo.

Mä en jaksais millään kun nuo heterot tunkee itseään ja seksuaalisuuttaan joka paikkaan. Niinku se ei riittäis, että niitä näkee joka paikassa, mutta sitte pitää vielä olla jossain lehtien palstoilla avautumassa parisuhteestaan ja seksielämästään, hyi oksetus. Nytkin mulla on tässä kädessä MeNaiset, jossa Toni Nieminen hehkuttaa olevansa rakastunut. Eikö vois pitää ihan vain omana tietonaan? Miksi mun pitää tietää jostain Toni Niemisen rakkauselämästä, tehköön partnerinsa kanssa mitä haluaa, mutta ei sitä tarvi hehkuttaa lehdessä!

Tämä on sarjassamme: jokaisella on oikeus tehdä mitä vain kynnelle kykenee, kukaan älköön estäkö ketään tekemästä mitään. Tuollaisesta on luonnollisesti seurauksena vain suuri katastrofi, Kuten ympäriltämme on nähtävissä. Yksikään luonnottomuus ei ole tuonut tullessaan mitään hyvää, oli kyse mitä tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29549161:
En ole koskaan ymmärtäny et miks sitä pitää mainostaa. Jos se kerta on niin normaalia niin miksi oi miksi siitä pitää jauhaa koko ajan?

Mä en kans ymmärrä miksi ihmisten pitää jauhaa koko ajan esimerkiksi imetyksestä jollain mammapalstalla? Jos se kerta on normaali niin miksi siitä pitää jauhaa koko ajan? Tai miksi heterojulkkikset jauhavat koko ajan parisuhteistaan lehdissä? Jos se kerta on niin normaalia niin miksi siitä pitää jauhaa koko ajan?

Osaan kaiketi skipata kaiken mikä mua ei kiinnosta.

Mä en kans ymmärrä miksi ihmisten pitää jauhaa koko ajan esimerkiksi imetyksestä jollain mammapalstalla? Jos se kerta on normaali niin miksi siitä pitää jauhaa koko ajan? Tai miksi heterojulkkikset jauhavat koko ajan parisuhteistaan lehdissä? Jos se kerta on niin normaalia niin miksi siitä pitää jauhaa koko ajan?

No täällä yleensä asiaan liittyy jokin ongelma johon halutaan vastauksia ja julkkikset nyt haluavat rahaa lehdiltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29549176:
No täällä yleensä asiaan liittyy jokin ongelma johon halutaan vastauksia ja julkkikset nyt haluavat rahaa lehdiltä.

No oiskohan mitenkään mahdollista, että homoilla vois olla ihan samoja, tavallisia motiiveja takanaan kuin heteroillakin?

Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29549176:

Ja se, että homoilta puuttuu samat oikeudet kuin heteroilta ei ole ongelma?

[QUOTE="vieras.";29549190]Ja se, että homoilta puuttuu samat oikeudet kuin heteroilta ei ole ongelma?[/QUOTE]

Silläkö no oikeudet tulee, kun tullaan kaapista ulos ja jauhetaan asiasta joka lehteen ja mainostetaan sitä homoutta. Kyllä kaikki jo tietää, että homoja on ja ei se laki muutu tuolla tavalla. Kyllä se muuttuu vielä, mutta tosi asia on, että monia ärsyttää tuo homouden jatkuva mainostaminen ja siitä puhuminen. Ei muutosta saa sillä, että vetää asian ihan överiksi, nimiä paperiin ja uutta yritystä eduskuntaan.

Ai, minusta taas on erittäin hyvä ja tärkeää että ihmisoikeuksista puhutaan ja puhutaan ja puhutaan. Niin kauan että kaikki ihmiset ovat samalla viivalla riippumatta seksuaallisesta suuntautumisesta, ihonväristä yms. PALJON turhempia juttuja mediassa tehdään päivittäin - valita niistä mielummin! Rakastaminen ei saa olla väärin ja meidän tulee tehdä kaikki voitava sen eteen, ettei toisia syrjitä/aliarvioida tai kiusata seksuaalisuuden takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29549219:
Silläkö no oikeudet tulee, kun tullaan kaapista ulos ja jauhetaan asiasta joka lehteen ja mainostetaan sitä homoutta. Kyllä kaikki jo tietää, että homoja on ja ei se laki muutu tuolla tavalla. Kyllä se muuttuu vielä, mutta tosi asia on, että monia ärsyttää tuo homouden jatkuva mainostaminen ja siitä puhuminen. Ei muutosta saa sillä, että vetää asian ihan överiksi, nimiä paperiin ja uutta yritystä eduskuntaan.

Ei, kun ne tulee sillä, että ollaan hiljaa kotona ettei häirittäisi ketään näin ikävillä asioilla ja oikeastaan voitaisiin mennä takaisin kaappiin ja unohtaa koko juttu.

Et ole AP ainoa. Päähomottaja Helsingin Sanomien levikki laskee kuin lehmän häntä, koska lukijat ovat tyytymättömiä ko homolehden sisältöön. Konkurssi uhkaa jos linja ei muutu.

[QUOTE="vieras.";29549233]Ei, kun ne tulee sillä, että ollaan hiljaa kotona ettei häirittäisi ketään näin ikävillä asioilla ja oikeastaan voitaisiin mennä takaisin kaappiin ja unohtaa koko juttu.[/QUOTE]

"ikävillä asioilla"?? Onko homous ikävä asia?
Paremmin toi menis jos sitä ei hierottas joka paikassa, moni joka homoutta vastustaa ajattelee, että ihan sama mitä muut tekee kunhan sitä ei tuo mun eteen. Eli kyllä moni antaisi ne samat oikeudet homoille, mutta tuo houden korostaminen on ihan turhaa.

Julkkikset jotka ovat homoja voisivat ajaa sitä asiaa eikä vaan mainostaa kuinka ovat tulleet kaapista ulos. Sen mainitseminen on ihan turhaa ja ärsyttää monia.

[QUOTE="vieras.";29549190]Ja se, että homoilta puuttuu samat oikeudet kuin heteroilta ei ole ongelma?[/QUOTE]

Pitääkö kaikkia ihmisiä mielestäsi aina ymmärtää ja antaa oikeudet? Jos homoseksuaalisuus on täysin normaalia, luonnollista ja ok, niin onko esim. pedofilia myös luonnollista? Ei tietenkään ok, mutta kaiketi yhtä "luonnollista" kuin homoseksuaalisuuskin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29549219:

Minkä takia Toni Nieminen saa jauhaa omasta parisuhteestaan MeNaisissa, mutta joku homo ei saisi? Mikä tekee heteroiden asioista jauhamisesta ja mainostamisesta hyväksyttävämpää kuin homojen?

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29549248:
"ikävillä asioilla"?? Onko homous ikävä asia?
Paremmin toi menis jos sitä ei hierottas joka paikassa, moni joka homoutta vastustaa ajattelee, että ihan sama mitä muut tekee kunhan sitä ei tuo mun eteen. Eli kyllä moni antaisi ne samat oikeudet homoille, mutta tuo houden korostaminen on ihan turhaa.

Julkkikset jotka ovat homoja voisivat ajaa sitä asiaa eikä vaan mainostaa kuinka ovat tulleet kaapista ulos. Sen mainitseminen on ihan turhaa ja ärsyttää monia.

Mutta miksi ei saisi mainita olevansa homo jos kerran on? Aika oleellinen asia mielestäni, en voisi kuvitellakaan elämää jossa pitäisi piilotella omaa kumppania tai varoa ettei mainitse hänen nimeään, ettei paljastu sukupuoli. Aika rankkaa ja veemäistä varmasti. :/ Onneksi puhuvat avoimesti ja helpottavat monia varmasti samassa tilanteessa painiskelevia!!

Alkuperäinen kirjoittaja Perinteinen(kö);29549261:
Pitääkö kaikkia ihmisiä mielestäsi aina ymmärtää ja antaa oikeudet? Jos homoseksuaalisuus on täysin normaalia, luonnollista ja ok, niin onko esim. pedofilia myös luonnollista? Ei tietenkään ok, mutta kaiketi yhtä "luonnollista" kuin homoseksuaalisuuskin.

Niin kauan kuin aikuiset ihmiset keskenään tekevät jotain mihin molemmat ovat vapaaehtoisesti suostuneet, heitä pitää ymmärtää ja heille pitää antaa oikeudet.

Ja sullako ei ollut mitään homoja vastaan vaikka nyt jo vertaat heitä pedofiileihin etkä ymmärrä miksi homoilla pitäisi olla oikeus mennä naimisiin, mutta pedofiileilla ei.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91

Yhteistyössä