Olenko tosiaan ainoa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uupunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uupunut

Vieras
...jota hieman arveluttaa ensimmäistä kertaa pyöräilemään lähtö lapsi kyydissä? Hommattiin pyöränistuin viime syksynä, mutta sitten tulikin jo niin huonot ilmat, että jäi käyttämättä.Nyt sitten tuli mieleen pyöräily, mutta tuli epävarma olo. Varsinkin, jos esikoinenkin olisi mukana pyöräilemässä niin pitäisi sitäkin samalla vahtia. Huh..

No.. ei tuossa vielä mitään, mutta kun mies haukkui surkeaksi paskaksi, jolta ei enää mikään onnistu, jos ei pyörälläkään uskalla ajaa. "Rullatuoliko sulle pitää seuraavaksi hommata? Ei auta muu kuin jäädä eläkkeelle, jos ei enää pyörälläkään osaa ajaa..."

"Hieman" alkoi v*tuttaa... Mietin sitten,oliko miehen haukut ihan aiheelliset vai onko kellään muulla koskaan ollut samoja pyöräilyongelmia?

Hauskinta on se, että mies muutenkin puhuu aina kovin "kauniisti".... Moittii läskejäni jne.
 
no meillä ainakin se muksu siinä istuimessa istuu nii piukassa että ei sitä kauheesti tartte vahdata. lisäksi se tila siinä istuimen ja satulan välissä jää aika pieneksi.

voisitko ekat lenksut olla pieniä ja vaan se yksi muksumukana että totut ajatukseen. meillä' kaikki tykänneet hommasta. pienin pitää jopa niin rentouttavana touhuna että nukahtaa alle 10 min
 
Käskinkin, mutta se vain huusi tuossa, että "kyllä sinä olet yks s*atanan p*ska, ite halusit tuon pyöränistuimen omaan pyörään, vaihda ite se tuohon toiseen pyörään" '

Juu-u.. Että näin... Hauska kesäloma tulossa... varoitin, että ei kannata ottaa yhtäaikaa lomia.
 
En nyt jaksa kommentoida miestä, mutta ton pyöräilyn suhteen jännitin minäkin alkuun vähäsen... sitten kun huomasin, että hyvinhän tuo sujuu ja poika usein nukkuukin takana niin ollaan pyöräilty useinkin. Töyssyissä hidastan ja oon pikkusen normaalia varovaisempi, mutta ei sen kummempaa. Siis rohkeesti vaan pyörän selkään, käy eka vaikka ajamassa pari kertaa talon ympäri tms! :)
 
Tinni:siis pelkään omalla pyörällä kaatumista pienempi lapsi istuimessa. Ja sitä, että isompaa pitää vahtia, kun se pyöräilee omalla pyörällään + mahdollisesti kaatuu, jumittuu johonkin tms....
 
kyllä muakin toi muksujen mukaan ottaminen hieman pelottais,riippuu tietysti että millaista liikennettä ja pyöräteitä reittisi varrella on... Itse olen sellainen" hermoheikko "ettei tuo muksun kyytiin ottaminen varmaan onnistuisi eikä mies kai antaiskaan :) Pyydä jos miehes vahtii lapsia ja itse hurautat pikku lenkin.
 
Älä välitä, mun pyöräilyhistoria lapsen kanssa on aivan vastaava ja nyt muakin jännittää lähteä pyöräilemään, sillä lapsi kyydissä on yllättävän "painava".
 
Voin lohduttaa että itse en ottais muksua oman pyöräni perään ja siksi keikkuukin miehen pyörän perällä ja hyvin viihtyy. Sitäpaitsi on kivaa kun mies lähtee muksun kans joskus kaksin pyöräileen ja saa itse vähän omaa aikaa =)
 
Mä olen myös jännittänyt tuota lapsen kyydissä pitämistä. Jopa viime syksynäkin kun kyyditin 5,5 vuotiasta ilman istuinta tarakalla kun ei enään mahtunut istuimeen... Niin täytyy myöntää että olin jokseenkin kauhuissani.
Ja toi tupuna neuvo kyllä ihan hyvä. Mun ex ollu kanssa tuolla kuspää että haukku aina olin liikas lihanva enkä osanut ajaa autolla tms. Milloin mistäkin mätkätti...
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä