olenko toivoton tapaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marjukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marjukka

Vieras
Olen aivan epätoivoinen, juon aivan liikaa ja joudun hankaluuksiin joka kerta kun lähden ulos. Mieheni kanssa lähdimme kapakasta erään naisen luo ja jotenki tilanne riistäytyi käsistä, nainen oli vielä ruma ja lihava, mutta harrastin seksiä hänen kanssaan ja katsoin kun mieheni pani häntä! Seuraavana päivänä veimme yhden kundin kotiin ja hän ajeli karvani mieheni pyynnöstä ja sitten tein sen heidän molempien kanssa! Nyt minusta tuntuu että olemme pilanneet suhteemme lopullisesti, mieheni on tietääkseni ollut aina uskollinen, mutta itse olen pettänyt häntä lukemattomia kertoja. Rakastan miestäni, mutta ajaudun aina suhteisiin muiden kanssa, mitä teen, haluan muuttua ja elää normaalia elämää, help!!

Jos tämä ei ole provo, niin aloita vaikka siitä, että et juo. Ollenkaan. Mene ulos ja pysy selvinpäin. Sitten tiedät, tuleeko tehtyä tyhmyyksiä vai pysyykö järki mukana matkassa.

Muu kertomasi ei kuulosta toisiaan kunnioittavalta parisuhteelta vaan seksiaddiktiosta. En sano normaalilta, koska en pystyisi määrittelemään mikä on normaali. Kertomasi perusteella sinulla on kaksi addiktiota. Hoida se alkoholi ensin järjestykseen ja katso, pysyykö se toinen aisoissa. Ihan itsekseen et ehkä siitä alkoholista pääse eroon. Aloita vaikka AA-sta tai jostain muusta asiaan vihkiytyneestä instanssista.

Onnea matkaasi.

Provo tai ei...et sinä toivotan tapaus ole! Lisää vaan viinaa kurkustasi alas ja orgioihin mukaan eläimiä! Perkele, jos sinä olisit sellainen kun kirjoitat, et pystyisi kirjoitteleen elleihin...et sormillasi osuisi näppäimistölle!!!

Kiitos Toini asiallisesta viestistäsi!! Ei todellakaan mikään provo ollut mun tarinani, aivan tosi. Ymmärrän kyllä että minulla on alkoholi ja seksi riippuvuus, alkoholi ongelmaan olen hakenut apua ja saanutkin, ollut jopa vuosia täysraitis, kunnes....ja vaikka olen selvinpäinkin, silti saatan ajautua jonkun matkaan! En myöskään ole tyhmä, kuten toinen vastaaja vihjaili, on varmaan helppoa tuomita toisia jos on itse täysin ongelmaton tapaus, ja eikös nää keskustelut ole juuri sitä varten että ihminen voi purkaa ongelmiaan?

Hei Marjukka,
kunhan saat sen alkoholiasian järjestykseen - ja kun minä kommentoin, niin kantani on totaaliraittius, muuten ei tolkkua tule - hakeudu ammattiauttajalle, niin saat varmaan tuon seksiriippuvuutesikin mittasuhteiltaan sellaiseksi, ettei morkkiksia tarvitse pelätä. Taustallasi on varmaan jotain, jonka saat selvitettyä eikä tarvitse enää pakonomaisesti hakea hyväksyntää seksin kautta; pystyt tunnepohjaltaan kypsään parisuhteeseen.
Jostain luin, että jatkuva uuden hakeminen pohjaa ajatukseen, että 'eihän minua kukaan voi rakastaa'. En osaa sanoa, pitääkö paikkansa.
Hyvää jatkoa sinulle.

Yhteistyössä