Olenko täysin juntti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja What the Hell, it's Hello Kitty!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

What the Hell, it's Hello Kitty!!!

Vieras
kun en pue lastani (tyttö) kokonaan Hello Kitty - vaatteisiin? toki meilläkin muutama paita on mutta ei todellakaan kaikki. pyrin ostamaan monikäyttöisiä ja muunneltavia vaatteita. eli ostan yksivärisiä paljon ja sitten hello kittyjä tai prinsessavaatteita tehosteiksi ja piristeiksi. ja yksivärisillä en tarkoita pelkästään valkoisia tai pinkkejä vaan kaikenvärisiä.

meillä vaatteet ostetaan sieltä mistä löytyy mukavia, joskus stokkalta, joskus lastentarvikeliikkeestä, joskus vaatekutsuilta tai ihan marketista. myös lindexit ym. on ostopaikkoja.

olenko täysin yksin tämän hello kitty - ihmetykseni kanssa vai löytyykö kohtalotovereita?

windowslivewriterjanuarybirthdaycelebrants-13a33my-melody2.jpg

Miten ois My Melody? :D Siinä sitä oiskin, kun pitäiskin olla pupukamaa yhtäkkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Toivottavasti KUKAAN ei pue tyttöään pelkästään Hello Kitty-vaatteisiin :D

tiedän kyllä muutaman... ja olen ihmetelly että olenko todella niin out kaikesta ympärillä tapahtuvasta kun en näe tarvetta ostella niitä hello kittyjä kaapit täyteen :(

en muuten hirveesti pidä niistä uusretroista kuteistakaan. mutta oikeeta vintagea kyllä mielelläni lapseni päällä pidän. esimerkiksi minun vanhoja 70-luvun vaatteita. ne on aitoa retroa.

Mikä tää Hello Kitty alemmuudentunto buumi oikein on? Harvase päivä joku kyselee kuinkia paljon kenelläkin tätä tavaraa kaapeissa on. Mun lapsella ei taida olla yhtään Hello Kitty vaatetta ja silti me ollaan ihan tasapainoisia ja onnellisia, jopa hyvin pukeutuvia (tai ehkä juuri sitä ) :D .

Mun mielestä juntteja on ne, jotka haalii itselleen kamalasti ihan mitä tahansa krääsää/vaatteita jotka sattuu olemaan muodissa sillä hetkellä eivätkä osaa ajatella itse, mikä näyttäisi hyvältä.

Joskus 25 vuotta sitten vanhempani toivat Japanista minulle tuliaisiksi pari Hello Kitty -juttua, silloin se oli jotakin hienoa kun Suomessa ei ollut kuultukaan siitä :)

Minä taidan kuulua niihin juntteihin jotka pukee lapsen (kunhan tää ensin syntyy...) just Hello Kittyihin ja muihin hömpänpömppävaaleanpunaisiin (jos on tyttö) tai sitten pojalle jotain vastaavaa poikajuttua :whistle:

Ja kyllä se syy mun kohdallani on ihan se että haluan tälle tulevalle ja noille oleville lapsille kivoja ja ihania vaatteita kun ei ollut itsellä niin mitään lapsena/teininä. Joka syksy sai 2x paita, 1x housut, niillä piti koko kouluvuosi pärjätä..

Teinit nyt jo sanoo itse minkälaista pistävät päälleen mutta pikkuisen puen just eikä melkein äidin mieltymysten mukaan niin kauan kunnes ryhtyy sanomaan vastalauseita ;) Ehkä se ei ole junttiutta mutta pientä höpsöyttä :) :)

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Mikä tää Hello Kitty alemmuudentunto buumi oikein on? Harvase päivä joku kyselee kuinkia paljon kenelläkin tätä tavaraa kaapeissa on. Mun lapsella ei taida olla yhtään Hello Kitty vaatetta ja silti me ollaan ihan tasapainoisia ja onnellisia, jopa hyvin pukeutuvia (tai ehkä juuri sitä ) :D .

:D en ole muuten aatellu edes että tää ois alemmuudentuntoa. kyllä saattaisin enemmänki niitä vaatteita lapselleni pukea mutta kun niitä näkyy tosiaan jokatoisella päällä... haluan lapselleni nätit mutta erikoiset vaatteet. enkä tällä erikoisella tarkota nyt mitään omituisia virityksiä vaan nättejä perusvaatteita. juhlavaatteet sitten saa olla jo vähän enemmän ylitsepursuavia :)

teen paljon itse lapselleni vaatteita koska en löydä useinkaan kaupoista niitä kuoseja joita haen tai niitä malleja joita haen.

tuo on tosi, että hello kitty oli suurta muotia japanissa jo 25 vuotta sitten, muistan itsekin saaneeni kirjeenvaihtotoverilta sieltä muutamia hello kitty-juttuja :)

tuo mr. melody onkin aivan ihana!

Yhteistyössä