Olenko syyllinen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanzy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sanzy

Vieras
Tapahtui kaupan parkkiksella tänään: lähdin peruuttamaan parkkipaikalta ja samaan aikaan vatakkaiselta puolelta lähti auto peruuttamaan. Tämä toinen auto kerkesi tulla noin reilun metrin ja pysähtyi sitten. Mä en sitä huomannut heti, enkä kerennyt pysähtyä, vaan automme päksähti yhteen. Kumpaakin autoon tuli takapuskuriin pieni jälki, ei lommoja. Mies sanoin vievänsä auton ystävälleen korajukseen ja me korvaamme. Olin päivällä sitä mieltä, että vika oli mun, mutta nyt olen alkanut miettimään että olenko yksin syyllinen vai myös hän? Mitäs mieltä ootte?

Kyllähän sinä syylliseltä kuulostat koska toinen oli pysähtynyt ja sinä sitä päin menit? Paha sitä enää tossa vaiheessa on miettiä kun sovitte jo asian...

No minun (kin ) mielestäni sinä olet syyllinen, koska toinen auto pysähtyi Hän huomasi että sinäkin peruutat ja pysähtyi. Sinä et huomannut ja törmäsit häneen. Eli ikävä kyllä, joudut maksamaan toisenkin auton kolhut.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mitähän yleensä on omavastuu vakuutuksessa, jos sinne annan mennä... en muista enkä tiedä missä vakuutuskirjat on...

jos ei isoa lommoa tullut niin halvemmaksi yleensä tulee ilman et sotkee vakuutuksia mukaan.

Pienikin naarmu voi olla satojen eurojen "arvoinen"

Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
No jos puskurissa lommo, yleensä maalaavat koko puskurin... ja sekin maksaa jo ihan kivasti. Jos sellainen vakuutus, (täyskasko) niin samalla rahalla saa korjattua molempien autot...

Mun mutsin autosta maalattiin just puskurit, maksoi 700?.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
No jos puskurissa lommo, yleensä maalaavat koko puskurin... ja sekin maksaa jo ihan kivasti. Jos sellainen vakuutus, (täyskasko) niin samalla rahalla saa korjattua molempien autot...

Mun mutsin autosta maalattiin just puskurit, maksoi 700?.

niinpä... eli omavastuu vakuutuksissa tuntuu yleensä pieneltä summalta.

mitähän yleensä on omavastuu vakuutuksessa, jos sinne annan mennä... en muista enkä tiedä missä vakuutuskirjat on...

jos ei isoa lommoa tullut niin halvemmaksi yleensä tulee ilman et sotkee vakuutuksia mukaan.

niin no.. sehän riippuu. kuka korjaa, miten korjaa ja kuka korvaa..

niin no.. sehän riippuu. kuka korjaa, miten korjaa ja kuka korvaa..

Näin on, mut jos olis kyse mun autosta niin menis ammattilaiselle kunnon laittoon ja syyllisen laskuun, olin se sitten minä itse tai joku muu. :)

Uusimmat

Yhteistyössä