..olenko raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "krista"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"krista"

Vieras
oon tehny ny kolme testiä, eilen kaks ja nyt aamuvirtsasta ja kaikkiin nousi kaks viivaa, eli raskaana.
menkat loppu viikko sitten ja ne oli ihan normaalit.
nyt toissapäivänä alko ihan niukka rusehtava vuoto.. kestänyt muutaman päivän. ehkä vähän veristä, mutta enemmänkin ruskeaa, kipuja ei ole. tänään kävin verikokeessa vielä varmistuttaan asiat, mutta seki selviää vasta huomenna.. mä halkeen tiedosta! olenkohan mä nyt raskaana vai en, mitä toi vuoto on? miks mulla oli ihan normi menkat? äää.
raskaustestin viivat oli ehkä vähän haaleat, mutta kyllä ne siitä ihan selvästi erotti!
auttakaa!!

tää on jännä juttu! Voisinkohan mäkin olla raskaana..ei olla kyl yritetty..enkä oo testannu, mutta mullakin oli n. viikko kuukautisten jälkeen rusehtavaa vuotoa ja tuli sellasia klönttejä(punaista, ja ruskeita viiruja). Kesti pari päivää ehkä..

niin, neuvolan täti sanoi mulle, että jos kolme testiä sen näyttää niin eiköhän se varmaa ole.. mutta koskaan ei saa iloita näin alussa.

voiskohan ne viivat nousta siihen jostain muusta syystä :s

Sekin on mahdollista, että oot ollut vähän aikaa raskaana, on mennyt kesken, ja siksi vuotoa. Kun keskenmenon jälkeen testit näytää positiivista vielä pari kolme viikkoa, ehkä kauemminkin.

[QUOTE="krista";22885600]niin, kukapa sen nyt tietää :/

mitäs sitten jos verikokeen tulokset näyttää että raskaana olen, niin onko sitten vielä syytä huoleen?[/QUOTE]

Jos sulla on se positiivinen, niin lääkäri pystyy siitä hcg-arvosta määrittelemään, missä vaiheessa raskaus on. Ja jos on epäselvyytä, otetaan n. viikon päästä varmaan uusi, niin nähdään onko laskussa vai nousussa.

Terve. Olen miettinyt tässä sellaista, että onko kuinka mahdollista että olisin raskaana vaikka minulla oli menkat ? Menkat oli todella oudot, todella niukat ja välillä on ollut pahoinvointia sekä olen huomannut että vähän väliä täytyy käydä vessassa, joskus myös hieman meinaa huimata. :O Pitäisikö odottaa seuraavat menkat ja tehdä sitten vasta testi ? Raskaus olisi kyllä aivan ihana juttu, mutta nuo menkat vain mietityttävät.. Kiitos jo etukäteen jos joku vastaa. :)

Yhteistyössä