Olenko raskaana? *kuva*

"Kukka"
Mikäli tuollaiset viivat on saatu aikaiseksi esim. 5 päivää sen jälkeen, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, epäilen ns. kemiallista raskautta. Pari kertaa olen testannut noin hailakat viivat ja vuoto on alkanut sitten parin päivän päästä.

Mutta jos olet testannut hätähousuna hyvissä ajoin, oikea raskaus on hvvin mahdollinen. :)
 
punaaanpau
En mä kyllä nää kun yhden viivan ja tossa vieressä tooosi haalee joku ehkä viiva, joka luultavasti on vaan se paikka mihin viiva tulee.. sori :( mutta kannattaa kuitenkin tehä uus testi vaikka parin päivän päästä!
 
kokemusta
Et ole raskaana, vaan se kohta heijastuu, johon viivan pitäisi tulla eli ns. viivan paikka vain näkyy.Olen sen verran monta testiä elämäni aikana tehnyt, että positiivisessa on aina selvä viiva.Noiden lääkitysten yhteydessähän usein varoitetaan, että voi tulla väärä positiivinen tulos ja varsinkin, jos testaa liian
aikaisin.Näkyy hormoonit vain lääkkeestä,ei raskaudesta.
 
Ilkeetä porukkaa
Siis pilailetteko te toisen kustannuksella ?? Minusta tuollainen on aika helvetin ilkeää, jos joku ei näe noissa kuvissa viivoja niin joko on sokea tai vittuilee. Onneksi olkoon.
 

Yhteistyössä